Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XippIX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ik zit met een probleem met het syncen van Google Agenda naar de Iphone.

Het probleem is dat ik niet kan synchroniseren uit een gedeelde agenda.
Hier op mijn werk maken we gebruik van een shared google agenda, echt ik kan deze niet binnen halen met mijn Iphone.

Ik heb deze tutorial uitgevoerd:
http://www.google.com/sup...n/answer.py?answer=138740

En ben er al achter gekomen dat ik wel mijn persoonlijke items terug kan zien in de agenda op mijn Iphone, maar nog niet de gezamenlijke.

Ik wil wel graag de gedeelde items ook zien. Ik heb wel toegang tot de agenda, want zie ze wel op de pc.

Hoe kan ik dit oplossen, zodat mijn gegevens wel worden getoond in de Iphone agenda, en niet alleen mijn persoonlijke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperSchenk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:15
via m.google.com/sync kan je inloggen (met je iphone) en daar selecteren welke agenda's je allemaal wil syncen.

nb
Site werkt alleen als je de taal instellingen van de site even op engels zet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Problemen met de iPhone horen in AMD :)

ASD > AMD

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aapje_18 schreef op maandag 16 februari 2009 @ 17:19:
via m.google.com/sync kan je inloggen (met je iphone) en daar selecteren welke agenda's je allemaal wil syncen.

nb
Site werkt alleen als je de taal instellingen van de site even op engels zet
Deze tip was voor mij magistraal!

Helemaal super, kan nu eindelijk mijn werk- en privéagenda gescheiden houden. Ik had al 2 agenda´s aangemaakt, maar ik kreeg ze niet beiden gesynchroniseerd. Met deze tip lukte het. Wel vreemd dat de taal eerst op Engels moest, maar het werkte wel! Wie komt hier nou achter? Heeft Google geen handiger manier voor mijn opvolgers?