Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Zowel installatie als de-installatie mislukt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een spel waarschijnlijk verkeerd verwijderd. Nu wilde ik het spel opnieuw installeren maar de computer ging automatisch via installshield wizard eerst via laguage kiezen voor installatie naar "do you want to remove te selected application and all of his features"? . Wanneer ik dit gekozen heb krijg ik de volgende foutmelding:

Error 1605: Deze bewerking is alleen mogelijk voor producten die momenteel zijn geïnstalleerd.

Ook bij de configuratie --> software staat het spel er wel maar er staat geen grootte meer bij en de enige knop is verwijderen. Wanneer ik deze gebruik krijg ik het volgende:

1628: failed to complete installation.

Het betreft het spel Bully scolarship edition maar dat maakt volgens mij niet uit. Ik heb ook tijdens het proberen de CD erin gehad.

Het handmatig zoeken op Bully leverde niets op.

Zou iemand mij kunnen helpen?

MVG Johan

Verwijderd

Heb je al geprobeerd met REGEDIT naar HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE en dan de betreffende map te gaan en te kijken of hier nog iets staat? Eventueel dit even verwijderen en nog eens proberen.

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-11 13:17

PromoX

Flying solo

Probeer het anders 's met de Windows installer cleanup utility.

Met [google=Error 1605] of iets vergelijkbaars had je dit tooltje of de methode hierboven overigens zelf ook kunnen vinden. Zelf ook even zoeken mag best :).

[ Voor 4% gewijzigd door PromoX op 16-02-2009 16:27 ]

And I'm the only one and I walk alone.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 16 februari 2009 @ 16:17:
Heb je al geprobeerd met REGEDIT naar HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE en dan de betreffende map te gaan en te kijken of hier nog iets staat? Eventueel dit even verwijderen en nog eens proberen.
Gedaan en wel een mapje gevonden en verwijderd maar dit heeft geen effect gehad. Heb nog steeds dezelfde foutmelding.
PromoX schreef op maandag 16 februari 2009 @ 16:24:
Probeer het anders 's met de Windows installer cleanup utility.

Met [google=Error 1605] of iets vergelijkbaars had je dit tooltje of de methode hierboven overigens zelf ook kunnen vinden. Zelf ook even zoeken mag best :).
Heb het prog geïnstalleerd. Vervolgens heb ik een lijst gekregen dat ik kon verwijderen maar ik zag het spel er niet tussen staan

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand anders misschien een oplossing voor dit vervelende probleem? het formateren heeft helaas ook niets opgeleverd

Verwijderd

heb je al geprobeerd alles manually te verwijderen en daarna in safe mode op te starten om het te completen.
heb het ook eens gehad met een demo spel, had het toen handmatig verwijderd en daarna in safe mode geprobeerd te uninstallen.
windows herkende toen zelf dat het programma er niet meer was en vroeg of ik het uit de add/remove programs list wilde verwijderen.

Verwijderd

Topicstarter
Heb handmatig wel zoveel ik kon vinden verwijderd. Ik ga het proberen in safe mode te unstallen. Ik meld nog of het is gelukt
Pagina: 1