Ik heb een spel waarschijnlijk verkeerd verwijderd. Nu wilde ik het spel opnieuw installeren maar de computer ging automatisch via installshield wizard eerst via laguage kiezen voor installatie naar "do you want to remove te selected application and all of his features"? . Wanneer ik dit gekozen heb krijg ik de volgende foutmelding:
Error 1605: Deze bewerking is alleen mogelijk voor producten die momenteel zijn geïnstalleerd.
Ook bij de configuratie --> software staat het spel er wel maar er staat geen grootte meer bij en de enige knop is verwijderen. Wanneer ik deze gebruik krijg ik het volgende:
1628: failed to complete installation.
Het betreft het spel Bully scolarship edition maar dat maakt volgens mij niet uit. Ik heb ook tijdens het proberen de CD erin gehad.
Het handmatig zoeken op Bully leverde niets op.
Zou iemand mij kunnen helpen?
MVG Johan
Error 1605: Deze bewerking is alleen mogelijk voor producten die momenteel zijn geïnstalleerd.
Ook bij de configuratie --> software staat het spel er wel maar er staat geen grootte meer bij en de enige knop is verwijderen. Wanneer ik deze gebruik krijg ik het volgende:
1628: failed to complete installation.
Het betreft het spel Bully scolarship edition maar dat maakt volgens mij niet uit. Ik heb ook tijdens het proberen de CD erin gehad.
Het handmatig zoeken op Bully leverde niets op.
Zou iemand mij kunnen helpen?
MVG Johan