Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Boot disk voor SATA]

Pagina: 1
Acties:

• Fast_light
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-07-2022
Beste mensen,

Om een image te maken van een laptop Hp6730b wil ik Ghost gebruiken. Helaas krijg ik het niet voorelkaar om te booten van een diskette met ondersteuning van de SATA HD, met Hirensboot cd gaat het wel, maar kan ik mijn DVD speler niet meer benaderen om ghost rechtstreeks naar DVD te laten branden.

Ik zou graag een boot disk maken met de SATA drivers en de dvd drivers er in verwerkt, zodat ik Ghost gewoon gebruiken kan! :D

Verwijderd

Ghost werkt tegenwoordig net als Drive Image / v2i protector en daarmee kan je dit gewoon in Windows doen...

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:37
Ga je nu voor elk neuzeldingetje een nieuw topic openen? Het zou al helpen als je zou melden welke Ghost versie je gebruikt, v8.x werkt gewoon onder dos en spreekt schrijven rechtstreeks via bios calls aan en vallen er geen drivers te laden. Zie je geen schijven dan kan Ghost blijkbaar niet met AHCI controllers om, of (waarschijnlijker) gebruik je niet de laatste v8 versie. Gebruik je v9 of hoger dan werkt deze zoals grizzlybeer al aangeeft onder Windows of vanaf een WinPE bootcd, bij die laatste kun je dezelfde storagedrivers als voor XP integreren of handmatig laden met F6.

• Fast_light
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-07-2022
Nielson schreef op maandag 16 februari 2009 @ 19:55:
Ga je nu voor elk neuzeldingetje een nieuw topic openen? Het zou al helpen als je zou melden welke Ghost versie je gebruikt, v8.x werkt gewoon onder dos en spreekt schrijven rechtstreeks via bios calls aan en vallen er geen drivers te laden. Zie je geen schijven dan kan Ghost blijkbaar niet met AHCI controllers om, of (waarschijnlijker) gebruik je niet de laatste v8 versie. Gebruik je v9 of hoger dan werkt deze zoals grizzlybeer al aangeeft onder Windows of vanaf een WinPE bootcd, bij die laatste kun je dezelfde storagedrivers als voor XP integreren of handmatig laden met F6.
Heb jij een zak bijdehandjes gegeten? als je je zelf zo geweldig vindt antwoord dan liever niet in mijn topics.... ik zit niet te wachten op haantjes gedrag van een dom pubbertje........ Dat geblaas altijd in de verschillende topics... als je je ergens aan stoort lees t dan niet.....

Moet er eigenlijk helemaal niet op reageren..... 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Fast_light op 16-02-2009 22:22 ]