Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XP] Screensaver gaat na een aantal seconden uit

Pagina: 1
Acties:

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-09 23:20
Ik heb op mijn Asus EEE 1000H weer eens een gek probleem.

Mijn screensaver gaat na een aantal seconden weer uit en ik heb geen idee waar het aan ligt.

Het is geen grafish hoogstandje dus de kans dat de onboard videokaart er een probeem mee heeft schat ik zeer klein.
Ook draaien er geen rare processen die in de weg liggen...

Dit heb ik bij alle standard XP screensavers dus het probleem ligt niet aan de screensavers zelf.

Ook in het register heb ik geen dingen gevonden die niet goed waren qua time-outs...

Iemand een idee waar dit dan aan kan liggen...?

_/-\o_

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Wat bedoel je met uit, keert weer terug naar je reguliuere bureaublad? Heb je een externe muis waar het optical sensortje iets te actief is? Is je touchpad niet helemaal fris?

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-09 23:20
Exorcist schreef op maandag 16 februari 2009 @ 12:28:
Wat bedoel je met uit, keert weer terug naar je reguliuere bureaublad?
Idd, hij gaat zodra hij op de screensaver gaat na een sec of 8 er weer vanaf.

Verder heb ik geen externe muizen of iets, ook op het touchpad is niets wat kan storen.

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

Verwijderd

Zit het hem niet in de energieinstellingen? Doet hij dat nog als je alles op 'nooit' zet?