Toon posts:

Prijs geheugen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand me vertellen hoe het staat met de hoeveelheid geheugen (128mb pc133) dat op de markt is? Gaat de prijs nu (nog) verder omlaag(:):):(~) of moet ik nu als een gek mijn systeem gaan uitbreiden met geheugen. Prijs is nu erg interessant maar als het zo blijft dalen wacht ik nog ff...

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 22:46

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Ik verwacht niet dat het nog erg veel zal dalen. Warschijnlijk stabiliseert de prijs nu wel zo ongeveer, of hij gaat weer omhoog.
Wacht het een weekje af zou ik zeggen, doe ik ook iig ;)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Verwijderd

Ik zou maar gewoon kopen, veel verder dalen zal het toch niet. Dan zouden de prijzen wel heel idioot worden. Ik zou dus maar gewoon het zekere voor het onzekere nemen en geheugen aanschaffen... Heb ik ook gedaan...

• Frank Timmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:46
Je kan beter nog even wachten, in Amerika liggen de prijzen momenteel 30% lager als in Europa, als de prijzen in de VS gaan stijgen, dan moet je geheugen aan gaan schaffen!

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
ja , maar ja , dat dacht ik een maand gelden ook, gauw ff noname133mhz 322 6,5ns (iets van tech nog wat of zo), opgehaald, loopt prima op cas2 140mhz, toen voor 2x128mb 315 piek of zo.. een week later echt meteen goedkoper.. maar ja wat doe je eran.. gewoon kopen... als je het nu nofdig hebt.. en anders al je niet over en paar tientjes loopt te eikeln, gewoon doen!

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.