[WAG300N]Defect ?

Pagina: 1
Acties:

• --help
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13-01 09:54
Ik heb een Linksys WAG300N die ik heb meegenomen van me werk. Ik krijg hem echter niet echt aan de praat via wireless. Het punt is dat ik hem helemaal niet vind via wireless, echter wired gaat alles goed. Heb al een firmware upgrade geprobeert naar de nieuwste (1.01.7)
Iemand nog een tip, of is hij gewoon stuk ?

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Al een factory default geprobeerd?

• --help
Exorcist schreef op maandag 16 februari 2009 @ 12:19:
Al een factory default geprobeerd?
Handig om te melden:
Ik heb hem gereset en firmware geupgrade naar de laatste :)

edit: ik heb FW 1.01.6 & 1.01.7 geprobeert, met beide het zelfde probleem. Iemand een idee welke FW ik van openWRT zou moeten gebruiken voor de WAG300N ?

[ Voor 55% gewijzigd door --help op 16-02-2009 12:43 ]

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

--help schreef op maandag 16 februari 2009 @ 12:33:
[...]

Handig om te melden:
Ik heb hem proberen te resetten, maar dit lukt niet. DHCP srv werkt ook niet lijkt nu. Lijk mr gewoon stuk toch ??
Nou ja, ligt eraan..waarom werkt het defaulten niet? Volg je precies de voorschriften?

• --help
Exorcist schreef op maandag 16 februari 2009 @ 12:35:
[...]

Nou ja, ligt eraan..waarom werkt het defaulten niet? Volg je precies de voorschriften?
zie edit :)

• --help
Iemand die mij kan voorzien van wat passende technische kennis ;) ?

• Edgarz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-02 18:58

Edgarz

Tweako-active since1986

Ja hoor. Maar dan moet je wel wat meer info geven, dit is erg karig.

Wat zie je wel en wat niet? Staat de wireless sowieso wel aan? Als het aan staat in de setup en je pikt geen signaal op: dan is-ie stuk ja.

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:57

SeatRider

Hips don't lie

Of misschien gebruik je een kanaal dat normaal niet in Europa mag worden gebruikt (13 of hoger). Of misschien staat SSID broadcast uit. Of misschien gebruik je een encryptie die je laptop niet ondersteunt (doe eens onbeveiligd?).

Nederlands is makkelijker als je denkt

• --help
Edgarz schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 12:03:
Ja hoor. Maar dan moet je wel wat meer info geven, dit is erg karig.

Wat zie je wel en wat niet? Staat de wireless sowieso wel aan? Als het aan staat in de setup en je pikt geen signaal op: dan is-ie stuk ja.
Ik zie alle netwerken via een wireless client, behalve mijn WAG300N.
SeatRider schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 12:07:
Of misschien gebruik je een kanaal dat normaal niet in Europa mag worden gebruikt (13 of hoger). Of misschien staat SSID broadcast uit. Of misschien gebruik je een encryptie die je laptop niet ondersteunt (doe eens onbeveiligd?).
Ik gebruik kanaal 5 aangezien mijn andere AP 11 gebruikt storen deze elkaar niet. Mijn notebook is een MacBook 2,2Ghz(tijdelijk als overbrugging van de rep/schade MBP) en ook getest op een MacBook 2,0Ghz & Mac Mini 2,0Ghz. Lijkt erop dat hij gewoon stuk is, alleen Linksys heeft zo een rot RMA regeling voor consumenten :( !
Pagina: 1