Sinds enige tijd krijg ik van elk ontvangen mailtje tig exemplaren. De stroom houdt maar niet op. Als ik het programma open laat staan, zijn het soms wel 30 stuks per mail. Ik heb de computer gecheckt op virussen. De binnenkomende mail wordt gescreend. In de mailbox bij de host zit niks meer. Toch gaat het maar door. Wie kan hier een oplossing voor geven?
'Probleem Outlook Express' is geen handige topictitel want zegt helemaal niets over welk probleem dan (of welke OE versie trouwens, welke is dat?). Verder heeft dit niets van doen met je OS, dus ik verplaats het even van Windows Clients naar Officesuites en -software. Welkom trouwens! 
• Wat staat er (aan relevante regels) in de mail headers?
• Als het inderdaad niet meer op de server staat: wellicht een brakke virusscanner of spamfilter. Check dus die even, schakel ze als test heel even uit.
• Wat staat er (aan relevante regels) in de mail headers?
• Als het inderdaad niet meer op de server staat: wellicht een brakke virusscanner of spamfilter. Check dus die even, schakel ze als test heel even uit.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Inderdaad blijkt de PC-beveiliging-totaal (van Telfort) de boosdoener. Wanneer ik deze even uitschakel komen de mails goed binnen. Sinds de laatste update van dat programma blijft het te lang scannen, zodat Outlook een storing meldt. Ik heb Telfort erover gebeld en gemaild maar zij geven geen sjoege. Ik ga daarom mijn abonnement op hun "perfecte" virusscanner maar opzeggen.