Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burlapp
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-11-2024
Ik draai windows media center onder windows Vista ultimate. Dit draait goed. Ik draai windows op een 1,6 Ghz dual core intel centrino, 2GB geheugen, en een PCMCIA analoge tuner.

Als ik afstem op een zender dan kan ik goed TV kijken, echter als het beeld snel verschuift (bijv. door het draaien van de camera op TV of het switchen van scene) verloopt alles schokkerig. Het lijkt alsof er systematisch frames worden omgedraaid. Ofwel het om en om opbouwen van de even dan weer oneven lijnen op het scherm. Met Dscaler kan je dat mooi aanpassen zodat je een mooi vloeiend beeld krijgt. Ik ben erg benieuwd of het ook mogelijk is onder media center dit beeld vloeiend te krijgen.

Hiernaast krijg ik ook het probleem dat als een 2e scherm aangekoppeld is, de TV onder Media center helemaal niet wil opstarten. De rest doet het wel perfect. Ik denk dat er te weinig processorkracht over is voor media center, maar hier ben ik nog niet uit..

Oja, ik heb dus de menu's van media center doorlopen, maar kan nergens een instelling vinden die relevant is volgens mij... Kan ik ergens anders aan de knoppen draaien (register oid?)

[ Voor 9% gewijzigd door burlapp op 16-02-2009 11:16 ]