V6800 performt slecht op 3D-Mark

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

Topicstarter
Ja, ja alweer een topic over de V6800 en 3D-Mark, maar ik kom er echt niet uit...
Sinds gisteren heb ik de stoute schoenen aangetrokken en WindowsME en 2K d'r af gebept en Windows98SE teruggeplaatst. Het systeem is (net als) WinME nog steeds erg snel alleen mijn 3D-Mark score is ruk...
Tijdens de low detail van de helicopter komt mijn systeem niet boven de 40 fps uit. Op hi zelfs niet boven de 15 :(

Ondertussen heb ik van alles geprobeerd. Via 4-in-1 4.24 4.25 4.28, maar geen suc6. Ook heb ik ongeveer mijn hele collectie detonators erop los gelaten, maar geen performance winst. ;(
Onder Win2K en WinME kreeg ik wel de gewenste framerate (99+ in low en 50+ in hi), maar met Win98SE geen geluk tot dusver... |:(

Wie o wie heeft er een gouden tip, want ik wordt er echt niet wijs van :?

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• FoolZero

FoolZero

Freedom of speech...

Topicstarter
Ow misschien wel handig om te vertellen over welk systeem het gaat, want mijn link is nog niet helemaal up to date

Asus CUV4X
Asus V6800
PIII 800(@800)
512MB PC-133
SB Live! Value (deze is nieuw, dus misschien heeft dit er iets mee te maken...)
Twister ISDN Modem
Intel 82557 10/100 NIC
A-Open 52X
Big Tower 350W
Eizo F35

Hmmmm, dit zou genoeg moeten zijn.

Heal the internet ...

• Marcj
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-08 14:06
Je zegt toch zelf dat je PC snel draait? Waarom maak je je dan druk om zo'n score?

• FoolZero

FoolZero

Freedom of speech...

Topicstarter
Op maandag 26 februari 2001 11:14 schreef Marcj het volgende:
Je zegt toch zelf dat je PC snel draait? Waarom maak je je dan druk om zo'n score?
Tweaker heh? Ik wil gewoon ALLES in orde hebben. :)
Bovendien bedoel ik met snel, dat mijn systeem nog steeds snel is met opstarten en andere applicaties. Misschien had ik dit nogal onduidelijk vermeld
UT en Voyager moet ik eerlijk gezegd nog eens goed onder de testbank zetten.

In het verleden heb ik hier wel eens last van gehad met ME en 2K, maar dit was gewoon gefixed door andere drivers (detonators). Helaas werkt dit nu echt niet... :(

Heal the internet ...

• ArnoutD
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-07 06:58
Hallo,

Zelf ben ik ook een Asus 6800 eigenaar, maar als je hem goed instelt loopt het beestje als een opgefokt konijn achter een wortel.

Kijk anders bij de geforcefaq: http://www.geforcefaq.com voor de meeste vragen en gebruik natuurlijk de NVidia Detonators en niet de bijgeleverde ASUS drivers: Win98SE loopt bij mij met de 6.50 drivers op 5100 3DMarks

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Misschien heb je dit al gedaan, maar wie weet:

Je hebt de VIA Gart Drivers. Die moet je eropzetten. Voordat ik het heb gedaan, had ik gewoon kloteperformance in 3DMark. Nu loopt ie als een speer op mijn V7700

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Verwijderd

waarom Nvidia Detonator en niet de meest recente Asus drivers? Welke detonator gebruik je?

• FoolZero

FoolZero

Freedom of speech...

Topicstarter
Ik heb de recente testen gedaan met de
Via 4-in-1 4.24 4.25 en 4.28 i.c.m. de 6.47 6.67 en 7.52 en dan dus alle mogelijke combo's van de hierboven genoemde drivers.
Performance nog steeds :r

Overigens had ik ook nog 1 of andere AGP update van Asus gedowned versie 4.04, maar ook hier geen succes... ;(

Die VGA Gart drivers zitten volgens mij standaard in de Via 4-in-1 drivers of die patch uit mijn vorige alinea. Dus ik neem aan dat ik de meest recente heb.

Ik ga zo naar huis om verder te knutselen, dus iedere reactie wordt nog steeds op prijs gesteld. I.i.g. dank tot dusver! :)

BTW ArnoutD ik ga nog wel ff op de faq kijken. Goeie tip! :)

Heal the internet ...

Pagina: 1