Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Kabel verkrijgen in NL (USB 2.0 > Female Board Header Conn.)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Waar zou ik de onderstaande kabel in Nederland kunnen verkijgen?
Heb me inmiddels rot gegoogled, zonder resultaat :(..

USB v2.0 to Female Motherboard Header Connector
Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/41vXQ75Iw3L._SL500_AA256_.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2009 23:21 ]

• SlinkingAnt
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Uhh, misschien omdat je met zo'n kabel gedoemd bent je usb-apparaat/moederbord te slopen?

Beide kanten zijn (voornamelijk) USB-host aansluitingen, en 2 host-apparaten vinden elkaar meestal niet lief ;). Beste optie is om er zelf 1tje te maken.

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

Verwijderd

Topicstarter
Mmm. Het is eigenlijk de bedoeling om een interne print extern te maken O-) ..
Zelf maken zou een optie zijn, al vertrouw ik dat niet helemaal..
Maar zoiets zou toch in Nederland ook wel verkrijgbaar moeten zijn?
SlinkingAnt schreef op zondag 15 februari 2009 @ 23:21:
Uhh, misschien omdat je met zo'n kabel gedoemd bent je usb-apparaat/moederbord te slopen?

Beide kanten zijn (voornamelijk) USB-host aansluitingen, en 2 host-apparaten vinden elkaar meestal niet lief ;). Beste optie is om er zelf 1tje te maken.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2009 23:27 ]

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:15

ThaHandy

Discovery Channel

denk dat je beter af bent met een zelfgemaakte header :)

kijk even op sk.net naar niel's actie

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik heb ooit een kabel gezien met "open end" voor USB. Dus je kon zelf je eigen USB aansluiting uiteindelijk eraan maken. Ik moet hiervoor zoeken waar ik het product heb gezien.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

• SA007
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:12

SA007

Moderator Tweaking

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:08
Verwijderd schreef op zondag 15 februari 2009 @ 23:24:
Mmm. Het is eigenlijk de bedoeling om een interne print extern te maken O-) ..
Zelf maken zou een optie zijn, al vertrouw ik dat niet helemaal..[...]
Wat vertrouw je er niet aan? USB kan heel wat hebben voor je problemen krijgt, zorg gewoon dat de draden ongeveer dezelfde zijn (even lang, en liefst de D+ en D- getwist als je meer dan een meter ver gaat) en je niet verder dan 5 meter loopt.

Het kabeltje wat je zoekt bestaat misschien wel, maar het wordt op bestelling gemaakt voor heel specifieke toepassingen. Aangezien ze voor jou niet even de productie opstarten in china, en je geen 100€ wil betalen voor iets wat je zelf in 10 minuten maakt voor 5€, kan je dat niet kopen in de winkel.

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

Pagina: 1