Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Hotmail/Live] Pop3 en SMTP sinds kort weer mogelijk

Pagina: 1
Acties:

• The Medic
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-10 08:12
Voor de mensen die al tijden hun hotmail naar een fatsoenlijk mail-adres willen doorsturen heb ik het volgende artikel gevonden. Het is dus sinds kort weer mogelijk om middels pop3 je mail weer op te halen uit de hotmail-mailbox.

Artikel:
Hotmail en Windows Live gebruikers in diverse landen, waaronder Nederland, kunnen hun e-mail nu via POP ophalen. Apple's Mail programma op de Mac, iPhone en iPod touch kunnen mailtjes nu ophalen en verzenden.
De POP dienst is aangezet in Engeland, Canada, Australië, Frankrijk, Japan, Spanje, Duitsland, Italië, en Nederland. Andere landen volgen nog.

Om het Hotmail account werkend te krijgen, gebruikt men pop3.live.com (poort 995) als POP server en smtp.live.com (port 25) als SMTP server.

Op de iPhone en iPod touch worden deze server instellingen automatisch gedetecteerd, wanneer het account wordt toegevoegd.

De volledige Windows Live ID moet worden gebruikt als gebruikersnaam, bijvoorbeeld piet@hotmail.com.

Als je mail bijvoorbeeld met de optie in gmail wilt laten ophalen is het van belang dat je wel SSL aanzet. Anders accepteert hij het niet.

Succes

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik heb een 'oude' account waar het altijd al mee kon, maar goed om te weten. Erg handig :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• RC jr
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-04-2024
Beste,

Bedankt voor jullie post.
Zeer waardevolle informatie.
Vandaag alles settings in mijn Imac geladen......
Helaas werkt bij mij niet.
Hebben jullie voor mij een tip?
Ik draai met Entourage.

De foutmelding die ik krijg is als volgt:
Error
Connection to the server failed or was dropped.

Alvast bedankt voor jullie reactie..

Mvgr, RC jr

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 26-11 11:10

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

mooie schop voor dit topic :)

en ik had het in het begin ook niet meteen voor elkaar maar na wat prutsen met ssl aan ssl uit is het toch gelukt, heb je dat allemaal al geprobeert ? en er was ook nog een vinkje met iets met beveiligingen waar ook wat mee moest alleen weet ik je niet met zekerheid te zeggen wat die precies deed.

offtopic:
groeten hoeft niet op Got ;)

Signature