Ik heb sinds vorige week een nieuwe grafische kaart en moederbord en wilde eens COD4 demo gaan testen om te kijken of alles goed stond ingesteld voor de videokaart.
Systeem:
AMD Athlon 4000+ (Overmorgen een Athlon 64X2 6000+)
4GB Kingston 800 Mhz
Vista Ultimate 64-bit
Sapphire Radeon 4830 512MB
400W voeding
Gigabyte AMD moederbord
Nu heb ik het probleem dat als ik een spel start dat het beeld heeeeel langzaam beweegt net alsof er lags inzitten of dat hij veel RAM eet wat niet zo is. Het lijkt mij dat de videokaart op de een of andere manier niet goed zijn werk doet want op mijn oude systeem (Geforce 8400GT) deed COD4 het prima zonder iets aan de instellingen te hoeven veranderen.
Ik heb het volgende geprobeerd:
ATI Catalyst instellingen nagekeken maar kon hier niets specifieks vinden wat niet goed stond, uiteraard de laatste nieuwe drivers.
COD4 instellingen bekeken, alles staat op normal en 60Hz refreshratio.
Zijn er mensen die dit probleem kennen of de oplossing aan kunnen dragen?
Systeem:
AMD Athlon 4000+ (Overmorgen een Athlon 64X2 6000+)
4GB Kingston 800 Mhz
Vista Ultimate 64-bit
Sapphire Radeon 4830 512MB
400W voeding
Gigabyte AMD moederbord
Nu heb ik het probleem dat als ik een spel start dat het beeld heeeeel langzaam beweegt net alsof er lags inzitten of dat hij veel RAM eet wat niet zo is. Het lijkt mij dat de videokaart op de een of andere manier niet goed zijn werk doet want op mijn oude systeem (Geforce 8400GT) deed COD4 het prima zonder iets aan de instellingen te hoeven veranderen.
Ik heb het volgende geprobeerd:
ATI Catalyst instellingen nagekeken maar kon hier niets specifieks vinden wat niet goed stond, uiteraard de laatste nieuwe drivers.
COD4 instellingen bekeken, alles staat op normal en 60Hz refreshratio.
Zijn er mensen die dit probleem kennen of de oplossing aan kunnen dragen?