Hallo allemaal
sinds we hier een nieuw internetpakket hebben van Orange adsl hebben we veel problemen met het modem.
Dit zijn de problemen :
Multiplayer games kunnen niet gespeeld worden.
Af en toe valt het internet weg.
Modem gaat om wachtwoorden vragen terwijl er geen enkel wachtwoord op gezet is icm een username
Nu wil ik dus het modem updaten met nieuwe firmware van speedtouch.nl.
Ik download het bestandje voor mn modem en ga dat uitvoeren.
Echter als ik bij het venster kom waar de benodigde firmware kan worden geinstalleerd staat er doodleuk dat het niet compatible is met het modem en kun je enkel nog annuleren.
In de toolbox van het modem kan ik spellen toevoegen aan een lokaal netwerk apparaat , Hier heb ik alles al geprobeerd wat mogelijk is maar niks mocht baten.
Ook zegt de update tool dat ik het bestand moet uitvoeren als Administrator en dat het IP moet worden vastgelegd ( ik weet niet hoe dit moet )
modemtype : Thomson Speedtouch 516I
geen router tussen de pc en modem
Pc os : windows vista ultimate
Hoe krijg ik nu nieuwe firmware in mn modem?
sinds we hier een nieuw internetpakket hebben van Orange adsl hebben we veel problemen met het modem.
Dit zijn de problemen :
Multiplayer games kunnen niet gespeeld worden.
Af en toe valt het internet weg.
Modem gaat om wachtwoorden vragen terwijl er geen enkel wachtwoord op gezet is icm een username
Nu wil ik dus het modem updaten met nieuwe firmware van speedtouch.nl.
Ik download het bestandje voor mn modem en ga dat uitvoeren.
Echter als ik bij het venster kom waar de benodigde firmware kan worden geinstalleerd staat er doodleuk dat het niet compatible is met het modem en kun je enkel nog annuleren.
In de toolbox van het modem kan ik spellen toevoegen aan een lokaal netwerk apparaat , Hier heb ik alles al geprobeerd wat mogelijk is maar niks mocht baten.
Ook zegt de update tool dat ik het bestand moet uitvoeren als Administrator en dat het IP moet worden vastgelegd ( ik weet niet hoe dit moet )
modemtype : Thomson Speedtouch 516I
geen router tussen de pc en modem
Pc os : windows vista ultimate
Hoe krijg ik nu nieuwe firmware in mn modem?