Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jonne c.
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08-2024
Het probleem is dus dat de vista laptop de xp gedeelde mappen kan zien,
maar de xp desktop niet de vista pc, kzie wel de pc in de werkgroep maar als ik er op klik krijg ik \\pc is not accessible. You might not haver permissions to use this network resource..

de oplossing is natuurlijk de Link Layer Topology, maar aangezien de XP nen x64 versie is gaat dit niet :(

iemand een ideetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Jonne c. schreef op zondag 15 februari 2009 @ 16:15:

de oplossing is natuurlijk de Link Layer Topology,
Euh.. verklaar eens waarom je denkt dat LLT 'de' oplossing is, en niet wat gebruikelijker is, het autorisatiemodel en de accounts die gebruikt worden? :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jonne c.
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08-2024
op mijn andere xp is het probleem opgelost met LLT
wat bedoel je met 'autorisatiemodel en de accounts die gebruikt worden'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-09 19:09

painkill

Pain(k)(ill)

Dit had ik ook, je kunt de computer wel zien maar je hebt er geen toegang op omdat je het niet gedeeld hebt.

Je hebt de map waar gedeelde mappen in staan gedeeld, maar de gedeelde mappen zelf niet.
Als je die ook deelt met iedereen dan moet het denk ik weer goed komen.

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Jonne c. schreef op zondag 15 februari 2009 @ 17:22:
op mijn andere xp is het probleem opgelost met LLT
Nee hoor :)
Da's puur toeval want de Link Layer Topology Driver doet he-le-maal niks met het wel of niet delen van bestanden.
Echt niet.
wat bedoel je met 'autorisatiemodel en de accounts die gebruikt worden'?
Heb je eenvoudig delen aanstaan bijvoorbeeld, of overal dezelfde account + password informatie in gebruik?
Eigenlijk dus datgene wat in bijvoorbeeld de Netwerken FAQ terug te vinden is over bestanden delen en in de Windows FAQ over de juiste vinkjes :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device