Toon posts:

Krijg Magento niet draaiend

Pagina: 1
Acties:
  • 184 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb momenteel hier een Windows 2008 servertje draaien.
Met daarop geinstalleerd PHP5 en MySQL 5.1

Ik heb een websiteje geinstalleerd met Joomla.
Dat draait perfect. Deze maakt ook databases aan etc.

Echter krijg ik Magento niet draaiende.
Hij wil de index.php al niet openen.

Ik heb al gekeken naar de rechten op de server.
Echter mocht dat ook niet baten.

Als ik naar domein\downloader ga dan lukt het wel om alles opnieuw te downloaden
maar niet installeren. Ook krijg ik linksonder een geel uitroepteken.
Dat de site met fouten wordt geladen.

Heeft iemand ervaring met de installatie van Magento op een eigen server?
Ik heb ook geprobeerd om alles te installeren bij een hostingprovider...
Echter gaat hij dan wel lekker verder, maar krijg ik de melding dat
de MySQL versie te oud is. MySQL 4.1.15 draait, maar hij heeft MySQL 4.1.20 nodig...

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Beste wimnele,

allereerst wil ik je graag verzoeken
om niet elke regel halverwege af
te breken. Dat leest namelijk nogal
vervelend en is iets wat ons forum
prima zelf kan regelen ;)

Daarnaast: "Hij wil de index.php al niet openen." is nogal vaag; vind je niet? Krijg je foutmeldingen? Wat zie je? Is er enige output? Draait Apache (of eender welke webserver software) uberhaupt?

"Ook krijg ik linksonder een geel uitroepteken. Dat de site met fouten wordt geladen."; nog zo'n vage omschrijving. Waarschijnlijk zijn het één of meerdere JS meldingen waar je op doelt, maar het blijft gissen zonder exacte foutmeldingen. En heb je al eens gekeken onder een andere browser? En of de javascripts waar in de HTML naar wordt verwezen ook te vinden zijn of bijv. een 404 geven?

"Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen."; dat zal vast, maar zoals je ziet mis ik nogal wat informatie in je topic. Een goede leidraad voor een volgende keer is onze Quickstart waarin je precies kunt lezen hoe we hier graag een topic zien. Maar ik denk dat je nog véél beter contact op kunt nemen met de support afdeling (of een kijkje nemen in hun forum, wiki etc.) van Magento. Support op 3rd party products is namelijk iets wat we hier in principe zo weinig mogelijk doen. In de Devschuur hebben we het namelijk over zélf programmeren, ontwikkelen etc. en niet over kant-en-klare producten als (bijv.) Magento ;)

[ Voor 7% gewijzigd door RobIII op 15-02-2009 15:46 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-09 13:47

André

Analytics dude

Wat zeggen ze op het Magento help forum hier over? We leveren hier geen support op software van derden ;)

Zie ook de FAQ

Dus als je er script technisch niet uit komt kunnen we je zeker helpen, maar dit probleem is iets waar Magento je mee moet helpen.

[ Voor 39% gewijzigd door André op 15-02-2009 15:44 ]

Dit topic is gesloten.