Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand een waardige opvolger voor de ASUS M2A-VM HDMI?

helaas is de mijne overleden. de leverancier geeft aan of vervanging voor een nieuwer model met gedeeltelijke bijbetaling of reparatie door asus. Nu ben ik voor de 2e optie gegaan na 6 weken wachten eindelijk terug ontvangen alleen nog steeds defect.... nu heb ik niet zoveel zin om WEER 6 weken te wachten dus zoek ik een waardige vervanger

logischer wijs zou je uitkomen op de ASUS M3A78-EMH HDMI . Problem is dat deze na wat research geen dual output ondersteund over DVI en HDMI (dit heb ik nodig ivm TV en beamer) Iets wat dus wel ondersteund werd op de m2a-vm hdmi

tevens heb ik een COAX digital out nodig voor naar de receiver. iets wat ook standaard bij de m2a-vm door middel van bracket er bij zat en niet bij de m3a78.

mijn eisen zijn

M-ATX ivm Antec fusion kast
minimaal 2 pci sloten (of 1 ) ivm 2x floppydtv kaarten
firewire
digital audio out
dvi en HDMI dual ondersteuning
HDCP ondersteuning
AM2 ivm processor

heeft iemand toevallig een mobo die net zoiets ondersteund of heeft iemand nog een m2a-vm HDMI liggen?

ik zit al 2 dagen te struinen of het internet maar zie door de bomen het bos niet meer.

Ik ga maandag wel weer in de clinch met de leverancier maar hoop door vooronderzoek alvast een stuk verder te komen..