Toon posts:

[iPod classic] iTunes stopt met synchroniseren (fout -69)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het probleem dat mijn itunes na enkele minuten plots stopt met het synchroniseren van mijn ipod classic 80 gb. De ipod geeft niet meer aan dat hij aan het synchroniseren is en itunes blijft op hetzelfde nummer en dezelfde schijfruimte staan. Na een tijdje geeft itunes aan dat er niet gesynchroniseerd kan worden en dat er een onbekende fout is opgetreden (-69). Ik moet er wel bijzeggen dat dit gebeurd tijdens het inladen van heel de bibliotheek. Als ik dan opnieuw wil proberen geeft windows wel schijffouten aan.

Het opnieuw instellen en herstellen van de ipod helpt niet. Het in windows uitvoeren van een schijfcontrole op de ipod en het opnieuw installeren van itunes eveneens. Weet iemand soms nog een andere oplossing dan de ipod binnenbrengen in de winkel voor nazicht? :?

thanks

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2009 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpm.lensen
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:26

jpm.lensen

2900Wp solar @roof

Je kunt ook nog proberen, of het misschien aan de kabel/ dock ligt.
Ik heb voor mijn iPhone een "B" merk dock, en deze verliest de verbinding wel eens. Hier krijg ik wel een melding van in iTunes.
Of probeer het eens met een ander kabeltje?

Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Helaas geen verbetering
Onherstelbare schade op de ipod schijf?

[ Voor 106% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2009 21:08 ]