Ik heb het probleem dat mijn itunes na enkele minuten plots stopt met het synchroniseren van mijn ipod classic 80 gb. De ipod geeft niet meer aan dat hij aan het synchroniseren is en itunes blijft op hetzelfde nummer en dezelfde schijfruimte staan. Na een tijdje geeft itunes aan dat er niet gesynchroniseerd kan worden en dat er een onbekende fout is opgetreden (-69). Ik moet er wel bijzeggen dat dit gebeurd tijdens het inladen van heel de bibliotheek. Als ik dan opnieuw wil proberen geeft windows wel schijffouten aan.
Het opnieuw instellen en herstellen van de ipod helpt niet. Het in windows uitvoeren van een schijfcontrole op de ipod en het opnieuw installeren van itunes eveneens. Weet iemand soms nog een andere oplossing dan de ipod binnenbrengen in de winkel voor nazicht?
thanks
Het opnieuw instellen en herstellen van de ipod helpt niet. Het in windows uitvoeren van een schijfcontrole op de ipod en het opnieuw installeren van itunes eveneens. Weet iemand soms nog een andere oplossing dan de ipod binnenbrengen in de winkel voor nazicht?
thanks
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2009 13:48 ]