Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Flash player weergeven via TV

Pagina: 1
Acties:

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:36
Ik wil via de site van TMF de clips bekijken via mijn gewone 104 cm LCD van Sony
Nu als ik via uitzending gemist kijk met het de media player van windows dan geeft hij de
film wel weer op mijn tv in cinema mode, maar doe ik dit via de tmf site dan zie ik hem alleen op
mijn computer scherm en wordt ie niet via de tv weergegeven, het is ook een flash payer op de tmf site.
wie kan mij uitleggen hoe ik deze toch goed op de gewone tv kan weergeven ???

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:59

DukeBox

loves wheat smoothies

Mogelijk moet je aangeven wat je primaire scherm is bij cloning.. maar om echt een antw. te geven hebben we toch wat meer info nodig zoals:

- hoe is het aangesloten (type aansluitingen)
- welk os
- welke hardware (met name de videokaart en laptop/desktop)

Maar nog bellangrijker, wat heb je zelf al gevonden en geprobeerd ?

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• Albert020
DukeBox schreef op zondag 15 februari 2009 @ 11:25:
Mogelijk moet je aangeven wat je primaire scherm is bij cloning.. maar om echt een antw. te geven hebben we toch wat meer info nodig zoals:

- hoe is het aangesloten (type aansluitingen)

- welk os

- welke hardware (met name de videokaart en laptop/desktop)

Maar nog bellangrijker, wat heb je zelf al gevonden en geprobeerd ?
- hoe is het aangesloten (type aansluitingen) - Composite kabel via PC naar TV

- welk os _ Windows XP

- welke hardware (met name de videokaart en laptop/desktop) - Desktop PC Radeon X1300 Pro AGP

Ik heb het zo ingesteld via ATI CATALYST Control center
Dat het beeld op mijn PC scherm gewoon klein blijft maar op de tv wordt weergegeven in Cinema mode.
Dit werkt allemaal perfect, alleen met Flash players zoals op de site van DraadStaal en TMF werkt dit gewoon niet, dan krijg ik niks op mijn gewone tv te zien.......

• elmertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-11 23:34
dan moet je dus steeds als je het op je tv wil bekijken je tv instellen als primair beeldscherm. Best irritant. Daarom kan je het ook instellen als 1 groot beeldscherm (dualview of zo). dan zijn ze beiden primair.

• Albert020
elmertje schreef op zondag 15 februari 2009 @ 12:18:
dan moet je dus steeds als je het op je tv wil bekijken je tv instellen als primair beeldscherm. Best irritant. Daarom kan je het ook instellen als 1 groot beeldscherm (dualview of zo). dan zijn ze beiden primair.
Hmmm, dat is minder...... :(

• elmertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-11 23:34
hoezo? Die dualview werkt best goed hoor. Merk je verder niks van.
Pagina: 1