Toon posts:

[Hulp] Dvd's omzetten naar ps3 bestanden

Pagina: 1
Acties:
  • 524 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen,

Ik heb een mooie externe harddisk voor mij PS3. Nu heb ik op mijn pc een hoop dvd's staat (VIDEO_TS).
Deze zou ik graag incl. subtitels omzetten naar 1 bestand voor op mijn HD.

Heb al flink gegoogled en het enige wat ik tegen kom is van die betaalde apps... is hier misschien een mooi programma voor? (dvdshrink heb ik al geprobeerd maar daar krijg ik de subs niet mee).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat gaat niet over het gene wat ik vraag... gaat enkel over het streamen van video naar de ps3 en het omzetten van mkv wmv files naar een ps3 formaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grolo2010
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:15
http://handbrake.fr/ , DVD's omzetten naar oa. ps3 formaat

[ Voor 48% gewijzigd door grolo2010 op 15-02-2009 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:25

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op zondag 15 februari 2009 @ 10:47:
[...]

Dat gaat niet over het gene wat ik vraag... gaat enkel over het streamen van video naar de ps3 en het omzetten van mkv wmv files naar een ps3 formaat.
Ondanks dat het niet helemaal je vraag is, misschien toch eens kijken naar de streaming opties. Met PS3 Media server is het mogelijk om DVD's (VIDEO_TS map) naar de PS3 te streamen, inclusief ondertitels.

Daarnaast kan een PS3 de .vob bestanden in de VIDEO_TS map gewoon afspelen. Misschien dat het handig is om er met DVD Shrink 1 groot bestand van te maken.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:03
met Badaboom (Nvidia) kan je t ook op je GPU omzetten. Moetje wel een Nvidia kaart hebben vanaf de 8 serie met drivers MET CUDA support :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:06

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Je moet zowiezo even onderzoek doen naar ondertiteling en PS3, er zijn maar erg weinig formaten die de PS3 ondersteunt, buiten 'harde' ondertiteling. (Divx, Vob werkt niet overal).

En GoTsend is juist voor omzetten van MKV naar PS3 formaten (aldanniet streamend).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kijk daar was ik naar opzoek!!

Nog een vraagje... ik heb hd films mpeg formaat... deze zijn +/- 8gb hoe split ik deze het makkelijkst in 4gh stukjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
VIDEO_TS omzetten is wel heel basic, en heeft maar weinig met Hardware & Spielerij Algemeen te maken ;)

Met een beetje zoekwerk had je je antwoord op deze vraag zo kunnen vinden.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.