Ik sms momenteel erg veel naar het buitenland en af en toe ook even bellen. Momenteel gebruik ik een oude telefoon via tele2, maar het word tijd voor mij om eens een business telefoon te nemen. Mijn probleem is dan meteen, dat ik geloof dat de meeste zo niet alle providers gesprekken en smsjes naar een buitenlands nummer buiten de belbundel laten vallen, en 40 euro maandelijkse abonnements kosten die ik binnenlands lang niet op krijg + 40 euro kosten daarbuiten word toch te veel voor me. Ik weet dat er smsbundels zijn, maar die geloof ik stuk voor stuk alleen geldig voor te sms'en naar Nederlandse nummers. Een goedkoop abonnement en de extra kosten is mogelijk, maar dan betaal ik toch een flinke som voor een los toestel.
Kan iemand mij vertellen of er providers zijn waar ik in ieder geval binnen de belbundel kan sms'en naar buitenlandse telefoonnummers?
Kan iemand mij vertellen of er providers zijn waar ik in ieder geval binnen de belbundel kan sms'en naar buitenlandse telefoonnummers?
[ Voor 2% gewijzigd door een moderator op 15-02-2009 19:15 . Reden: Aanhef en groeten is op dit forum niet nodig ]