Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Computer doet Bleep! Bleep! Bleep!

Pagina: 1
Acties:
  • 383 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste,
Mijn PC Doet erg raar. als ik hem aan doe. hoor ik alleen maar: Bleep! Bleep! Bleep! En ik zie No Singal op mijn scherm.
Wat kan er aan de hand zijn?

is mijn videokaart soms kapot?

Ik heb hem net inmekaar gezet... en de videokaart komt uit een oude pc...

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Check de beepcodes van jouw pc op internet; dan weet je wat er loos is. :) Goede kans dat het idd je videokaart is. Zit die er wel goed in?

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Pak de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter er bij, zoek ook meteen de handleiding van je moederbord op en zoek wat de beepcodes kunnen betekenen en ga testen aan de hand van de eerder genoemde troubleshooter.

Verder is het vermelden van specs altijd handig ;)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Roamor schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 21:30:
Check de beepcodes van jouw pc op internet; dan weet je wat er loos is. :) Goede kans dat het idd je videokaart is. Zit die er wel goed in?
Juist niet. Zonder mobo-activiteit heb je ook geen beeld. Zoek het probleem dus eerder in je moederbord. Zoals eerder vermeld: even op internet opzoeken via de site van de mobofabrikant. Dat geeft in ieder geval meer informatie over wat er aan de hand is.

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Jejking schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 21:36:
[...]

Juist niet. Zonder mobo-activiteit heb je ook geen beeld.
Euhm, en zonder werkende videokaart heb je toch ook geen beeld? Als het mobo echt dood is, zouden er immers ook geen beepjes zijn.

Maar goed, eerst de betekenis daarvan maar eens achterhalen. :)

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Gewoon in de handleiding opzoeken wat die beepcode betekent, dat geeft meestal al vrij veel informatie ;)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:04

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Als je ons niets vertelt over je PC kunnen wij je helaas ook niets vertellen over wat er mis mee is :o

Sowieso is de bedoeling dat je zelf doet wat je kunt voor je hier om hulp komt vragen. We gooien je daarbij niet in het diepe maar hebben een uitgebreide checklist samengesteld:

Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Loop er doorheen. Probeer stuk voor stuk de zaken die relevant zijn. En als je er niet uitkomt mag je gerust een topic openen, maar doe dat dan op de juiste plek (hoogstwaarschijnlijk Processors, Moederborden & Geheugen) en meld dan in ieder geval waar je zelf gezocht hebt, op welke zoektermen, wat je vond, wat je probeerde en wat er toen gebeurde. En geef volledige specs erbij. Dan weten we wat je hebt en hoe ver je zelf bent en kunnen wij je goed verder helpen :)

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.