Toon posts:

pc naar tv probleempje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb onlangs een pioneed pdp lx5090H fullhd tv gekocht. Deze heb ik met mijn pc aangesloten met een DVI - HDMI kabel.

Omdat DVI geen audio geeft heb ik nog een jack plug van pc naar tv.

Nu kun je op de tv verschillende inputs kiezen 1 t/m 5 en pc.

Als ik PC kies dan heb ik wel geluid maar geen beeld (Ik kan hier geen hdmi selecteren).
Als ik input 3 kies dan heb ik wel beeld meer geen geluid >_<

Ik heb van alles qua instellingen geprobeerd maar geen succes.

Weet iemand hoe ik dit voor elkaar kan krijgen???

• Robbiepr1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07:15
Dit gaat niet lukken, aangezien je de audio en de video op een ander kanaal hebt aangesloten. De jack-plug ingang op je tv hoort bij de vga-ingang.

Je zou eventueel je pc met je tv kunnen verbinden met een vga-kabel en de jack-plug.

Wat voor video-kaart heb je? Als je een ATI hebt van het type HD24XX of later dan kun je ook audio over je hdmi laten komen. Dan moet je wel gebruik maken van de bijgeleverde dvi-->hdmi adapter. En dan van die adapter een hdmi kabel naar je tv.

Mocht je een surroundset hebben, dan kun je natuurlijk ook via s/pdif een kabel trekken van je pc naar je versterker.

Succes er mee!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een geforce pcx 5750, Geloof niet dat die audio over de hdmi ondersteund.

Als jack plug niet werkt is er dan misschien kans dat jack plug naar tulp plug naar tv werkt?

• Robbiepr1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07:15
Nee, ook dit gaat niet werken. De tulp ingang hoort ook bij een ander kanaal.

Verwijderd

Topicstarter
>_< dan moet ik waarschijnlijk op een of andere manier de dvi naar hdmi stroom naar de input PC zien te krijgen.....