Toon posts:

[Fritz!Box 7170] DSL werkt alleen indien LAN verbonden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

I have a DSL connection problem with my Fritz!Box. DSL connection is fine when a LAN cable is connected however the DSL connection is lost when the LAN cable is removed.
Result is that I can only Internet wireless when one computer is connected with a lan cable to the Fritz!Box.

What can be the problem? Is it a setting that should be adjusted?
Please help

• AtRi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:51
What dsl do you have, is the FB the modem are or you using another device as modem?

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 03:55
Mag ik je misschien vragen waarom je in het engels post? Dit is een nederlandstalig forum. Dus indien je nederlands spreekt, dan is het voor de leesbaarheid beter om daarmee verder te gaan.

PSN: djmurcielago

Verwijderd

Topicstarter
AtRi schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 18:34:
What dsl do you have, is the FB the modem are or you using another device as modem?
Nu ik op de hoogte ben gebracht dat dit een puur Nederlands forum is doe ik het verder in het Nederlands:
De Fritz!Box WLAN7170 Annex A is een modem en router in een (verkregen via xs4all)

Ik heb reeds contact gehad met xs4all en ze hebben me een nieuw modem gestuurd, maar dat heeft niet geholpen. Heeft iemand nog ideeen?

• AtRi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:51
Heb je niet iets verkeerd aangevinkt bij de account-info?
- Internet connection via dsl
- One internet-connection for all computers

Verwijderd

Misschien bij de power saving functies? Gewoon even een factory default doen, kan vaak geen kwaad

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-11 20:42

IEF

Why so serious?

Zonder op zn minst een aantal screenshots / overzichten van instellingen kunnen we denk ik weinig voor je doen.

MAW: meer informatie/inzet graag.

Titelfix

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:31
Welke firmware heb je op de fritzbox staan?
Pagina: 1