Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nokia 7110 sms instellingen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
waar staan die precies? Dus dat ik het nummer kan invoeren van de kpn sms centrale enzo? Is het ook mogelijk om via de 7110 m'n email te ontvangen van m'n chello mailadres?
(ik heb het boekie al 3x door zitten spitten, maar ik kon het niet vinden)
Alvast bedankt.

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-11 20:25
Je kan alleen SMS en met dat ding. E-Mail kan alleen via wap, of via SMS als je telecomprovider dat ondersteunt. Je moet (als je dus een KPN abbo hebt) in het berichten menu instellen welke centrale je gebruikt om je SMS door te sturen. Voor KPN Abbo is dat +31653131313, en prepaid is het +31653131314. Indien je een prepaid heb, ook ff met 456 bellen (gaat er een 10tje van je beltegoed af naar je SMS tegoed).

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Verwijderd

Topicstarter
ja, ok.. dat vat ik, maar ik weet niet precies 'waar' ik heb al die menu's af lopen gaan en 3x de handleiding door gelezen, maar ik kon het niet vinden..
Dus waar kan ik precies dat smsnummer invullen?

Verwijderd

Topicstarter
Niemand heeft een 7110?

• s3mt3x
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-11 15:09

s3mt3x

I choose not to know...

Menu > click scrollknop > opties > berichtinstell. > kies > nummer berichtencentrale > kies. Invullen, klaar.

Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!