• jozuf
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-11-2025
Hoi allemaal,

Ik ben een beetje bezig met een webaccess PHP app voor MediaPortal.
Nou ben ik zelf verschrikkelijk slecht in grafisch ontwerp, zoals ook wel te zien is aan wat er nu staat. Ik vroeg me af of wellicht hier iemand een leuk designtje voor mij kan regelen.
Ik ben zelf redelijk goed met photoshop (alleen niet zo creatief ermee) en slicen vind ik geen probleem.

Wat ik nu heb staan is nog een beetje een "speeltuintje". De HTML is nog een beetje brak enzo, daar ga ik zeker aan werken. Het zal handig zijn als ik dat tegelijk met een goed ontwerp kan doen, ik krijg er maar niemand voor gechartered :) Er zijn nog wel meer dingen afschuwelijk, ff doorheen prikken, ben vant meeste op de hoogte denk ik.

Als je ff niks te doen hebt en je kan leuk designen zie ik graag wat plaatjes voorbij komen!

p.s.
Het draait allemaal op mijn thuisserver / HTPC die wellis uitstaat. Excuses voor dat ongemak.

• jozuf
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-11-2025
thx megamind maar opensource he. Dit is gewoon iets wat ik maak voor MP en voor mezelf, daar ga ik dus niet voor lopen betalen. Dan hou ik het wel bij m'n eigen slechte design skills...
Ik dacht misschien loopt hier wel een MP gebruikende designer rond. Op MP forum uiteraard ook al geprobeerd zonder succes zover.

[ Voor 21% gewijzigd door jozuf op 14-02-2009 16:07 ]

• j-a-s-p-e-r
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-11-2025
Als ik jou was zou ik het zien als een uitstekend moment om wat bij te leren. Ga tekenen, probeer meer HTML, koop eventueel een boek of neem lessen. Daar heb je meer aan dan hier bedelen ;)

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
En naast het feit dat we hier in /GFX alles zelf maken (en dat echt heel veel leuker is dan bedelen ;)), is er ook nog het volgende uit de FAQ:
Graphics Beleid
Kan iemand even...?

Staat ook duidelijk in de algemene FAQ, maar de users in Graphics zijn er niet om klusjes voor anderen op te knappen. Dus vragen als "kan iemand even een logo maken?" of "wil iemand even een 3d model maken?" e.d. gaan op slot.
Wat zometeen bij het plaatsen van een slot waarschijnlijk aangehaald gaat worden met de volgende magische woorden: "Wat Stukfruit zegt. Slotje."

* Stukfruit vindt dat hij waarzegger zou moeten worden :P

Dat zit wel Schnorr.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:33

André

Analytics dude

Wat Stukfruit zegt. Slotje.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.