Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112144

Topicstarter
Hallo,

Ik zit met de volgende vraag. Ik heb 5 korte filmpjes van ongeveer 400 MB per stuk, bij elkaar iets meer dan 2 Gig. Het is allemaal DVD5. Ik wil deze graag op een DVD branden maar ik wil niet elk filmje op een aparte dvd maar ze allemaal op 1 dvd branden. Helaas heb ik totaal geen idee waar ik moet beginnen. Met bv Nero kan ik (neem ik aan) niet gewoon alle bestanden uit de video_TS mappen kopieëren naar 1 nieuwe Video_TS map... Ik heb het hele internet afgezocht maar kan de juiste info niet vinden. |:(

Kan iemand mij helpen met deze vraag? Alvast bedankt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-06 14:16
En er een compilatie van maken in een video bewerkingsprogramma?
Gebruik je Windows of Mac?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iivvvii
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-06 18:25
wat je nodig heb is een DVD authoring programma, een bekend voorbeeld hiervan is Adobe Encore of TMPGenc, maar er zijn vast ook gratis alternatieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02:13

ManiacsHouse

Scheisse!

Wat bedoel je met dvd5? Staan de filmpjes nog op dvd dus?
Je zou de filmpjes kunnen rippen naar een formaat dat gebruikt kan worden in een DVD authoring programma. Mogelijk dat dit programma ook het importeren van dvd-bestanden ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112144

Topicstarter
Ok ff wat info :)

Ik draai windows XP. Met dvd5 bedoel ik eigelijk dat het geen divx ofzo is maar alle bestanden staat in de map Video_TS. Ik heb het omgezet van matroska naar dit formaat zodat ik ze makkelijk kon branden zonder kwaliteitsverlies aangezien de kwaliteit zowieso al niet al te best is. Maar ik ga geen 5 dvd's branden voor 2 gig aan filmpjes. Ik heb al tmpgenc geprobeerd maar daar kom ik absoluut niet wijs uit. 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 112144 op 15-02-2009 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252338

Beste Mazärr,

Ik gebruik hier voor Nero6. Via Nero StartSmart heb je bij -Kopieren en Backup- een optie "Kopieer Multiple Dvd-videofilms als één". Dit zou een antwoord op je vraag kunnen zijn. Ik ga ervan uit dat latere Nero versies deze optie ook nog hebben.

Succes.
Pagina: 1