Dit soort pinnentjes. Het voorbeeld is een ISO Stekker van een autoradio maar ik moet een soortgelijk blokje wat pinnen loshalen in mijn auto.
Ik wil echter niets kapot maken en krijg die pinnen niet los. Is er een trucje?
Anoniem: 291252
En dat deed het hem! Bedankt.Anoniem: 291252 schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 17:03:
Er zijn veel dure manieren om dit op te lossen maar je kunt ook een stopnaald gebruiken. Als je de stopnaald aan de achterkant losknipt en dan de twee stangetjes en de gewenste positie zet kun je ze er met gemak uit het blokje drukken. De stopnaald is sterk genoeg en de pennetjes zijn dun genoeg om het voor elkaar te krijgen. We hebben het zeer recent getest en het werkt goed!
Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.
Klopt. Met een minischroevendraaier komt je een eind. En niet te bang zijn met het eruit trekkennaftebakje schreef op zondag 15 februari 2009 @ 10:45:
Op mijn werk heb ik voor dergerlijke zaken ook een heel geavanceerde tool liggen: zo'n plastic binddraadje die met een metalen draadje binnenin verstevigd is, ontmantel daarvan beide uiteinden, en plooi aan een kant het metalen draadje netjes dicht tegen elkaar dubbel over +- 1cm.
Met het dunne of dikke uiteinde kan je (voorzichtig en met beleid) erg veel loskrijgen, maar voor connectoren waarvan je het "vasthoud-lipje" kan zien zitten werkt een injectienaald wel sneller, als je de truuk beet hebt kost elk contactje je minder dan 5 seconden.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq