Verwijderd

Topicstarter
Dat een moderator (nomad) je even komt vertellen wat voor slechte lenzen je hebt.
En dat het hele zootje maar op marktplaats moet..
Is dat normaal hier?

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:12
Volgens mij zei hij er ook wat anders bij Jacobse. Hoe is 't trouwens met Van Es?

|>

Verwijderd

Topicstarter
Kan jij in mijn prive inbox?
Met van Es is alles prima.

• DFKT
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 30-11-2025
Moderators zijn gewoon mensen toch?

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:30

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Moderators zijn inderdaad gewoon mensen. En die hebben ook een mening.

Niet alles wat ze zeggen hoeft waar te zijn. ;)

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Verwijderd

Topicstarter
Ja, maar dat staat er trouwens ook los van hoor. (moderator of niet)
Het gaat om het princiepe.

Dus men kraakt elkaar hier een beetje op de apparatuur af.
Is dat de insteek hier op dit forum?

Even prive berichten rondstrooien om te laten weten dat het allemaal maar prut is.
Slaat toch nergens op. Wie heeft dan het geld om profi spul in 1 keer aan te schaffen.
We beginnen toch allemaal ergens mee of niet?

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2009 11:50 ]

• simon
Hij zei ook dat je 'm kan vervangen door een 17-50, geen slechte tip dunkt mij.

Iig in 't sjow je gear topic, post was gedelete, nadat ik 'm erop gewezen had :)

[ Voor 34% gewijzigd door simon op 14-02-2009 11:49 ]

|>

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2025
simon schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 11:49:
Hij zei ook dat je 'm kan vervangen door een 17-50, geen slechte tip dunkt mij.

Iig in 't sjow je gear topic, post was gedelete, nadat ik 'm erop gewezen had :)
Die post had ik ook gezien ja... ik moet nou eerlijk zeggen dat er niet echt kwaad achter zat naar mijn idee, het was niet bedoeld als 'afkraken' in mijn ogen. Meer als goedbedoelde tip.

En verder _precies_ wat ik ook dacht toen ik die lijst met glas zag :+

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:34
Vat ik het zo goed samen?

- User post zijn gear
- Moderator maakt een foute reply
- Word daarop gewezen door een andere user
- Moderator verwijdert zijn post

?

Jacobse; je moet op z'n minst duidelijk vertellen wat er in die PM stond zodat wij onze mening kunnen veilen. Nu een beetje weinig informatie om Überhaubt een mening te kunnen en mogen hebben.

Voor de rest kun je ook desbetreffende mod even mailen. Misschien is het allemaal wel niet zo bedoeld?

[ Voor 47% gewijzigd door RedHat op 14-02-2009 11:53 ]

• simon
jep.

ps. verwijdert

[ Voor 69% gewijzigd door simon op 14-02-2009 11:52 ]

|>

• RedHat
Wat mij dan als eerste te binnen schiet:

- Moderator WEET dat hij iets fouts gedaan heeft? (Anders verwijder je de post niet). Opzich niets mis mee, fouten maken is menselijk.

Waarom stuurt Moderator dan geen PM / Email / PushMessage naar betrokkene en zegt "Sorry man, was niet zo bedoeld". Dan was zaak opgelost geweest en iedereen blij.

Verwijderd

Ik denk dat Nomad een welgemeende goede tip heeft gegeven. Nomad heeft je volgens mij ook niet verteld dat de boel maar op marktplaats "moet" maar heeft naar mijn herinnering simpelweg een goede suggestie geplaatst dat je de boel kan verkopen en van de opbrengst twee nieuwe, kwalitatief betere objectieven kan kopen.

Als ik zo naar je gear kijk zou ik dezelfde tip geven, en ik denk met mede anderen hier! :)

• Henk
Jup, behalve dan dat 'fout' enkel fout was omdat er in dat topic niet op elkaar gereageerd mocht worden, de inhoud was weinig mis mee imho. Mod besloot, omdat simon hem er op wees dat het niet mocht in dat topic, kennelijk om zijn feedback toch even via DM te sturen.

En nu is user beledigd.

That's about it :P

Verwijderd

Topicstarter
De moderator stuurt wel een PM. Met alsnog de de tekst die hij verwijderd heeft in het topic.

Verwijderd

Topicstarter
Ik vroeg toch niet om een advies?

Ik ben niet beledigd. Ik vraag me alleen af of dit de normale gang van zaken is om anderen er op te wijzen dat het hele zootje op marktplaats moet.

Beetje denigerend gaan doen over andermans spullen.
Dat het niet top of the bill is weet ik natuurlijk zelf ook wel.
Maar dat is wat ik heb.

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2009 11:57 ]

• RedHat
Dan geven wij als community toch gewoon de mod een niet officiële waarschuwing :P

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-01 21:25
dit voegt al helemaal niets toe.

[ Voor 76% gewijzigd door Nomad op 14-02-2009 12:03 ]

• Henk
Dat is het risico van dingen op het internet zetten, mensen hebben wel eens een mening en kunnen die geven.

Ik had de reply óók bijna gemaakt, en de DM óók bijna gepost. En ik snap niet wrom je dr zo kriebelig over bent :P
Verwijderd schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 11:56:
Ik vroeg toch niet om een advies?

Ik ben niet beledigd. Ik vraag me alleen af of dit de normale gang van zaken is om anderen er op te wijzen dat het hele zootje op marktplaats moet.

Beetje denigerend gaan doen over andermans spullen.
Dat het niet top of the bill is weet ik natuurlijk zelf ook wel.
Maar dat is wat ik heb.
Quote even _letterlijk_ de hele DM hier, want volgens mij stond er toch echt 'ik zou het hele zooitje op marktplaats zetten' en niet 'het hele zooitje moet op MP'. Heel verschil.

En juist omdát het is wat je hebt, en nomad een manier zag om de berg niet-top-of-the-bill in te ruilen voor iets veel serieuzers, geeft hij dat advies.

@avancade: dit voegt natuurlijk geen bal toe...

[ Voor 53% gewijzigd door Henk op 14-02-2009 12:00 ]

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:36

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

In het gear topic had ik oorspronkelijk een reply geplaatst inderdaad, met daarin staande dat hij veel lenzen heeft die optisch niet geweldig zijn en dat hij met een kleine investering daar 2 optisch stuk betere lenzen voor kan kopen.
Simon wees mij erop dat in dat topic niet gediscussieerd mag worden (had niet door dat ik in dat topic aan het typen was) en heb de post verwijderd.
Omdat ik het toch graag aan jacobse wou mee geven, heb ik de post als dm naar hem gestuurd.
In de tijd dat mijn post online stond hebben mensen het bericht gelezen, wat ik later als dm gestuurd heb.
Kortom, zeker geen dm berichten openbaar gemaakt, slechts besloten een openbare post te sturen als dm.

Dat ik geen kwaad bedoelde is duidelijk lijkt mij, zoals de meesten hier met mij ook eens zijn. Het is goed bedoeld advies en kan (vind ik, mijn mening dus) je erg helpen om prettiger te fotograferen. Slepen met 5 lenzen is (uit eigen ervaring) niet prettig. Twee kwalitatief betere lenzen kan jou lenzen goed vervangen en dat maakt het fotograferen prettiger dacht ik zo.

Dit topic gaat dicht, puur omdat dit prima prive afgehandeld kan worden met mij zelf. Mocht Jacobse er met mij echt niet uitkomen na een duidelijk overleg hoe en wat, dan kan hij het altijd bij het dokters team verder bemiddelen.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.