Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Als ik vezels moet eten dan vreet ik mijn trui wel op...
Is er een manier om dat geheugen te testen?
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Al eens opgezocht wat reduced DVI frequency exact doet?
[ Voor 49% gewijzigd door Malantur op 14-02-2009 14:09 ]
'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.
Ja, al nagekeken, zie http://www.playtool.com/pages/dvicompat/dvi.html (kopje: Reduced blanking)Malantur schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 14:01:
OCCT heeft een GPU memtest
Al eens opgezocht wat reduced DVI frequency exact doet?
Gekke is alleen, na herstarten staat het vinkje nog wel aan, maar zijn de verschuivende lijnen er wel, ik moet daarna de optie uit en weer aanzetten en dan heb ik weer normaal beeld.
Ik heb het beeld gefilmd en zal deze straks online zetten.
[edit]
10800 fouten, echter op een 6600GT ook veel fouten en die doet het perfect, op mijn eigen laptop wil het programma niet starten.
[ Voor 11% gewijzigd door MeNTaL_TO op 14-02-2009 17:16 ]
Probeer zelf misschien ook nog een keer met je 8800 GT, als die er nog ligt.
Misschien is dit het antwoord op je vraag:
Er staat dan wel 'like on soms older Nvidia cards', maar misschien dat deze nieuwe Ati er ook last van heeft (of je hebt gewoon een brakke kaart, te zien aan de geheugenfouten).1600 X 1200 and 1680 X 1050 with standard blanking can cause problems for weak DVI transmitters like on some older NVIDIA cards, but with reduced blanking they run at pixel clocks which rarely cause problems. Reduced blanking is really helpful in those kinds of cases.
Test de kaart eens in een andere computer, als het probleem daar ook voorkomt dan wordt het RMA vrees ik.
'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.
Snap alleen niet waarom de 6600gt kan ook zoveel fouten geeft, want die doet het weer wel prima.
Heb helaas wel zat pc's tot mijn beschikking met AGP, maar slechts 1 met pci-e, dus testen in een andere pc is helaas niet mogenlijk. (nadeel van werken op laptops).