Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kosty
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 02-09 00:16
Hey

Zoals de titel luidt vermoed ik dat mijn 2032MW een stroom probleem heeft, hoewel het ook gewoon iets heel anders kan zijn.

Vroeger toen de stroomkabel ingeplugd werd, ging de "monitor is aan" LED 1x lang aan, daarna uit - en van dat moment kon ik de monitor gebruiken, gewoon op de knop drukken en het beeldscherm werkt gewoon.

Nu, echter, gaat het helemaal anders. Ik heb al een beetje geëxperimenteerd en het gaat ongeveer zo :

Ik stop de stroomkabel erin of ik druk op de "aan" knop van mijn scherm om uit stand-by te komen -> De LED blijft zwart (=uit) -> Na een hele tijd wachten flikkert de LED heel kort (<0.5seconde) -> Ik druk nu de knop in en dan gaat de LED steeds heel kort aan en uit -> Ik laat de knop los en het scherm gaat uit -> 1x Drukken en het scherm (het echte tft scherm dus) "werkt" nu, MAAR het flikkert (Backlight ? Ik weet het niet) -> Na pakweg 5 seconden is de flikker weg en kan ik de monitor zonder problemen gebruiken.

Let nu wel, dit is alleen als de stroomkabel uitwas voor +- 10 seconden, of de monitor een uurtje op stand-by stond - als ik hem gewoon even uit en terug aanzet is er geen probleem

Het maakt geen verschil of er nu de DVI of COAX kabel (deze monitor heeft een TV tuner) ingeplugd zitten, het probleem blijft

Op de dag dat ik het voor het eerst opmerkte had m'n vader wel net een nieuw stroom-verdeel-blokje met overspanning beveiliging geplaatst (ik was er niet bij, anders had ik het waarschijnlijk dan al opgemerkt) - maar als ik het nu test in een ander stopcontact verkrijg ik gewoon hetzelfde resultaat

Ik hoop dat iemand een oplossing weet, anders wordt hij gewoon opgestuurd naar Samsung ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo

ik kamp ook met een soort probleem als deze, bij mij gaat mn 2032 mw heel moeilijk aan, pas na veel op de afstandbediening rammen en de knop op de tv zelf vaak ingedruk te hebben gaat hij knipperend aan en knipperd het beeld even, als ik dan weer de tv uitzet en gelijk weer aan (dan gaat die wel gelijk aan) doet mn geluid het niet maar het beeld wel, als ik wederom het scherm uitzet en erna weer aan dan doet hij het eindlijk goed, ik zou ook graag willen weten of dit een mogelijk stroomprobleem is ofniet :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TGoC
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-09 11:50

TGoC

FP fan

Ik denk dat je het beste garantie kan claimen, dit lijkt mij een hardwarematig defect. De interne voeding zou bijvoorbeeld niet (meer) goed functioneren.

Als alles fout gaat: Reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 15:44
Duw de voedingskabel er echt goed in. Ik heb zoiets ook gehad met die van mij na het verplaatsen, het aandrukken van de voeding in het paneel heeft dat probleem verholpen.

PVOutput: https://pvoutput.org/list.jsp?sid=96760