Ik vind de gratis 0: gemodereerd dan wel weer handig omdat ik hem vaak genoeg geef aan postings die niet zo veel voorstellen, of niet zo veel inhoud hebben, maar niet geheel overbodig zijn. Een beetje interessante post die de +2 niet waard is... ik kan hem dan alleen 0: gemodereerd geven, anders komt hij OF te hoog OF te laag. En het is ook een goeie manier om een posting op -1 flamebait en -1 troll te houden, of het omgekeerde, op +4. En posters die automatisch op 0 posten en hun reactie is ook maar 0 waard, dat komt heel vaak voor. 0: gemodereerd.
-----------------------------------------------
Hij is trouwens weer leeg hoor

. Iemand nog verschrikkelijk gemodde draden? Ik heb, hé, da's nieuw, ik heb een OVERSCHOT aan puntjes

.
Zondag 25 Februari 91 60 75
Maandag 26 Februari 83 76 83
Hm, ja, dat verklaart.
------------------------------------------------
Ik heb zelf anders nog wel een draad, die van Chello en Hotmail, deze
http://www2.tweakers.net/nieuws/15908
Staan genoeg belabberde reacties in die OF slecht gemodereerd zijn OF helemaal niet gemodereerd zijn. Blijkbaar hebben veel moderators daar in gereageerd... Ik wou dat ik daar nooit gereageerd had, ding staat toch op offtopic en nu kan ik er niet meer moddereten

net nu er zoveel te moddereten valt

.
------------------------------------------------
LAAT OOK ALLEMAAL MAAR WEER Tweakers.net heeft me er weer uitgegooid, of de kabel heeft me er weer uitgegooid. Reacties bij de bug in de distri client stonden geloof ik ook niet allemaal goed, maar Tweakers.net laat me er niet meer in om het te controleren

.