Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
hallo mede-tweakers,

ik heb een hp/compaq (h)3970 gekregen, nou is mijn vraag zijn hier nog updates zoals OS enzo hieveer te krijgen en zo ja hoe zet ik deze erop?? is mijn eerste pda dus.

hoop dat iemand mij hier kan helpen!!!

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:39

-ET-

Phone Home

Dan zou je bij HP moeten kijken. Ik heb zelf de 3950 (zonder bluetooth) en daar was de laatste update qua OS van Windows Mobile 2002 naar WM2003.

Verwijderd

Topicstarter
-ET- schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 22:06:
Dan zou je bij HP moeten kijken. Ik heb zelf de 3950 (zonder bluetooth) en daar was de laatste update qua OS van Windows Mobile 2002 naar WM2003.
oke ik heb een aantal gevonden bij hp maar hoe instaleer ik ze nou dan

hier de link van wat ik gevonden heb : http://h20000.www2.hp.com...3&taskId=135&swEnvOID=231

zijn er verder nog dingen waar ik op moet letten??

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:39

-ET-

Phone Home

Die dingen kan je via Active-Sync (XP) of Mobile Device centrum (vista) installeren.

overigens is de update van WM2002 naar 2003 wel een betaalde update.

Maar meer dan dat er daar bij HP staat is het niet voorzover ik weet.

Verwijderd

Topicstarter
weet je ook waar ik nog een 2003 weg haal?/

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 22:24:
weet je ook waar ik nog een 2003 weg haal?/
edit :

ik was bezig met mijn hp compaq h3900 om die uptegraden naar ppc2003,

nu blijft ie hangen op het bios scherm(neem ik aan) hij doet nu niks meer

iemand een idee om dit te verhelpen..

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:56
Verwijderd schreef op zondag 01 maart 2009 @ 21:25:
[...]

edit :

ik was bezig met mijn hp compaq h3900 om die uptegraden naar ppc2003,

nu blijft ie hangen op het bios scherm(neem ik aan) hij doet nu niks meer

iemand een idee om dit te verhelpen..
Opnieuw proberen te installeren. Mocht dat niet lukken dan kan die PDA de container in, omdat je het OS hebt verklooid

Verwijderd

Topicstarter
ThinkPadd schreef op zondag 01 maart 2009 @ 21:27:
[...]

Opnieuw proberen te installeren. Mocht dat niet lukken dan kan die PDA de container in, omdat je het OS hebt verklooid
is er geen andere weg ... :? :?

edit:

via cradle werkt niks meer werk onder windows vista....

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2009 21:30 ]

• DFKT
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-11 12:09
Tuurlijk wel... ik heb vandaag ook weer heel de dag zitten rommelen met mijn HX4700 omdat ie ergens tijdens een ROM update was blijven hangen en vervolgens bijna geen kik meer gaf. Alleen zul je dan goed moeten zoeken, ik kan je in dit specifieke geval niet vertellen wat te doen.

Misschien is eens goed zoeken op http://forum.xda-developers.com een idee, of anders gewoon Googlen op "H3970 crash during ROM update" of zo... ;-)

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Verwijderd

Topicstarter
kom er zelf niet uit..... ga nu op google zoeken naar een bedrijf ofzo die het kan doen....

zal een kijken hoe dat gaat

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:02
ik heb een ipaq 3630 die ik ook tijdens het opdaten heb verklooid, misschien omdat ik het met een niet-originele USB kabel probeerde, alleen maar biosscherm wat daarna overgaat in zwarte strepen,

PS, aan de onderkant van mijn ipaq zit een schuifje (voor mij naast de powerconnector) en achter dat schuifje zit een schakelaar verbonden met de batterij, dus een manier om m hard te resetten.

Kijk: From memory on the 3970 you hold down the outer two PIM buttons, the power button and hold the reset hole in with the stylus at the same time til the screen fades away

[ Voor 49% gewijzigd door arjandijk162 op 04-03-2009 15:26 ]

Pagina: 1