ik wil graag een nieuwe laptop gaan kopen en ik zit eigenlijk nog te twijfelen tussen 2 sony vaio. namelijk de VGN-FW31ZJ en VGN-FW21M. een paar van de verschillen hier tussen zijn de processor, grafisch geheugen, scherm resolutie en cache-geheugen.
even een klein lijstje: de bovenste is de FW31ZJ en de onderste is de FW21M
Cache-geheugen (L2 - KB)
6144
3072
Notebook Schermresolutie
16:9 wide screen WXGA++(1920x1080) X-black LCD Double Lamp
TFT kleurscherm WXGA++ 1600 x 900 X-black LCD
Levensduur batterij
2 Uur 10 Min.
3 Uur
Grafisch geheugen
512 MB DEDICATED VRAM
256 MB DEDICATED VRAM
Microprocessor
Intel® Core(TM)2 Duo Processor T9550 (2.66 GHz)
Intel® Core(TM) 2 Duo Processor P8600 (2.4 GHz)
Prijs
€1500
€1200
dit is natuurlijk niet de hele lijst maar de voor de rest zit er eigenlijk niet echt verschil tussen deze 2 laptops
nu wil ik graag weten welke ik het best kan kopen. ik wil er wel redelijke spellen op spelen zoals de nieuwe gta en world of warcraft. ook wil ik er film op kijken dus het beeldscherm is best belangrijk ( wat is eigenlijk het verschil tussen de beeldschermen) en wat is het verschil in prestaties tussen de processoren?, merk ik het verschil in cache geheugen en grafisch geheugen?
welke kan ik het beste kopen
alvast bedankt
even een klein lijstje: de bovenste is de FW31ZJ en de onderste is de FW21M
Cache-geheugen (L2 - KB)
6144
3072
Notebook Schermresolutie
16:9 wide screen WXGA++(1920x1080) X-black LCD Double Lamp
TFT kleurscherm WXGA++ 1600 x 900 X-black LCD
Levensduur batterij
2 Uur 10 Min.
3 Uur
Grafisch geheugen
512 MB DEDICATED VRAM
256 MB DEDICATED VRAM
Microprocessor
Intel® Core(TM)2 Duo Processor T9550 (2.66 GHz)
Intel® Core(TM) 2 Duo Processor P8600 (2.4 GHz)
Prijs
€1500
€1200
dit is natuurlijk niet de hele lijst maar de voor de rest zit er eigenlijk niet echt verschil tussen deze 2 laptops
nu wil ik graag weten welke ik het best kan kopen. ik wil er wel redelijke spellen op spelen zoals de nieuwe gta en world of warcraft. ook wil ik er film op kijken dus het beeldscherm is best belangrijk ( wat is eigenlijk het verschil tussen de beeldschermen) en wat is het verschil in prestaties tussen de processoren?, merk ik het verschil in cache geheugen en grafisch geheugen?
welke kan ik het beste kopen
alvast bedankt