Ik heb zojuist me RocketRAID 3120 aangesloten aan me 2x WD Velociraptor 150GB.
Installatie gaat prima, alleen op het moment dat Vista wil laden na de installatie komt de melding te staan dat het certificaat van me RocketRAID niet geldig is...
Heb al nieuwste driver gedownload en die geladen maar dan wil hij de installatie niet eens afronden. (blijft hij hangen met installatie nieuwe features)
Als ik de driver vervang met de nieuwe driver via me Windows XP 64 (andere schijf) crasht vista naar een paar sec.
Nu had ik gelezen dat een firmware update het probleem kan verhelpen, maar als ik DOS laad via bootcd en de firmware wil flashen krijg ik de volgende melding:
Highpoint flashelf for DOS
"found adapter 0x31201103 flash is SST 39 series can't open file"
Ik heb zeker de firmware van de 3120 gedownload (3x gecontroleerd)
Specs:
Mobo: Asus P5K
CPU: Q6600 2.4Ghz
Videokaart: Geforce GTX260
Geheugen: Geil 4x1GB DDR2-800
Geluid: Creative Xi-Fi Gamer edition
Heb op dit moment echt geen idee meer wat het is, hoop dat iemand mij kunt helpen
Alvast bedankt!
Installatie gaat prima, alleen op het moment dat Vista wil laden na de installatie komt de melding te staan dat het certificaat van me RocketRAID niet geldig is...
Heb al nieuwste driver gedownload en die geladen maar dan wil hij de installatie niet eens afronden. (blijft hij hangen met installatie nieuwe features)
Als ik de driver vervang met de nieuwe driver via me Windows XP 64 (andere schijf) crasht vista naar een paar sec.
Nu had ik gelezen dat een firmware update het probleem kan verhelpen, maar als ik DOS laad via bootcd en de firmware wil flashen krijg ik de volgende melding:
Highpoint flashelf for DOS
"found adapter 0x31201103 flash is SST 39 series can't open file"
Ik heb zeker de firmware van de 3120 gedownload (3x gecontroleerd)
Specs:
Mobo: Asus P5K
CPU: Q6600 2.4Ghz
Videokaart: Geforce GTX260
Geheugen: Geil 4x1GB DDR2-800
Geluid: Creative Xi-Fi Gamer edition
Heb op dit moment echt geen idee meer wat het is, hoop dat iemand mij kunt helpen
Alvast bedankt!