Toon posts:

Systeem hapert

Pagina: 1
Acties:
  • 87 views

Verwijderd

Topicstarter
Elke keer als ik een video bestand afspeel hapert deze. Het ligt niet aan het bestand zelf, want als ik hem opnieuw afspeel kan hij op elk ander willekeurig moment haperen. Hij blijft dan een seconde of 5/6 hangen en gaat dan weer gewoon verder. Ook heb ik het wel eens met muziek dat hij een stukje skipt of blijft hangen. Mijn CPU verbruik van VLC player is rond de 40% als ik een aflevering kijk van 170 MB.
Ook duurt het opstarten van internet wat langer. Ik heb het idee dat de algehele reactiesnelheid van mijn Laptop is vertraagd. Ik zie nu ook sinds kort wanneer ik mijn laptop aanzet een balk verschijnen in een zwart scherm met 'ííííííííííííííí'-tjes die langzaam aan volloopt. Zodra deze is volgelopen krijg ik het zwarte scherm met Windows XP erin met dat groene balkje.
Weet iemand wat ik kan doen? Zodat ik weer op mijn laptop normaal films kan kijken? Ik heb mijn C schijf al gedefragmenteerd via Bureau accesoires -> schijfdefragmentatie.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Allereerst, welkom op GoT :)

Kijk eerst eens of er geen processen zijn die het geheel vertragen. Mocht dat niet het geval zijn, doe dan eens een reinstall, zodat je uit kunt sluiten of het aan de hardware of de software ligt.

Mocht je de hardware vermoeden, neem dan Hangen en Opstartproblemen troubleshooter eens door.

Omdat er nog heel veel is dat je zelf kan proberen, iets dat we wel verwachten op GoT voordat je topic opent, gaat dit topic op slot.

Als je na het troubleshooten nog tegen problemen aanloopt mag je natuurlijk een nieuw topic openen, maar let er dan even op dat deze in het juiste subforum komt te staan en je duidelijk aangeeft wat je hebt geprobeerd en waar je tegenaanloopt :)

Dit topic is gesloten.