Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Word 2007] Error bij het afsluiten van Word

Pagina: 1
Acties:

• lowlow
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-10 07:39
Bij het afsluiten van Word krijg ik meestal deze vreemde error. Ik heb het al een hele tijd. Ik dacht dat het bij Excel ook voorkwam maar ik gebruik hoofdzakelijk alleen Word

Afbeeldingslocatie: http://ftd5xq.bay.livefilestore.com/y1phiMk5nvxKefME1WMJ69gdhdde-nvvhlaKJVJq_q_I_5IdXzOv4TlvYPVjBxS0UMXrJjJkKFNsEXh4HfLXZJcew/word_error.jpg

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik dacht dat
Dat kan je toch even checken?

Open deur: zoek even op die CLSID ({508C...817}) in je register en op je bestandssysteem. Waar komt het voor en wat betekent het op die plek? Ik ga 'em niet overtypen om uit te zoeken waar het voor zou staan trouwens, maar ik neem aan dat jij dat al hebt gedaan.

Welke invoegtoepassingen heb je actief, en indien relevant: welke eigen VBA-code?

offtopic:
Type de info (ook) even over ipv alleen een screenshot te geven. Je hebt het zelf natuurlijk al eens overgetypt om het door google.com. de zoekmachine van microsoft.com, etc te halen en je maakt het de mensen die met je meedenken zo een stuk moeilijker - laat staan de mensen die over zeg een jaar hetzelfde probleem hebben en dit topic zouden willen kunnen terugvinden.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• McWolf82
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-12-2022
Problemen zijn altijd vervelend, maar eigen initiatief is toch wel een vereiste.
Je hebt een foutmelding, je kunt Google gebruiken om dingen op te zoeken.

Ik zocht op Word 2007+~WRS en ik vond genoeg resultaten die je op weg zouden kunnen helpen.