Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Quake Arena op Vista draaien, hoe?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi Peeps,

Ik wilde Quake Arena installeren op mijn PC (Core i7 met Vista)
Nu is dit spel al verouderd voor mijn nieuwe PC, hoe kan ik het wel aan de praat krijgen?
Met Unreal2 heb ik zelfde.

Iemand een goeie tip?

Alvast bedankt voor jullie reactie's ;)

Verwijderd

Wat heb je zelf al aan onderzoek gedaan? Werkt het niet in een compatibility mode?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 15:34:
Wat heb je zelf al aan onderzoek gedaan? Werkt het niet in een compatibility mode?
Ik ben maar een 'Noobie' en heb niet heel veel kennis van hoe ik zo'n progamma in een compatibility mode zou moeten krijgen.
Ik heb geprobeerd microsoft virtual pc 2007 te installeren maar die gaf aan dat virtualPC niet compatibel was met mijn Vista(home premium, of andersom

• canth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:10
Wat voor melding geeftie?
Ik heb nl. geen enkel probleem met quake, quakeworld en quake 3 (wel met quake4, maar dat is een heel ander verhaal)
Als je quake 3 wil spelen, probeer dan eens http://www.quakelive.com
Is quake 3 in een nieuw jasje (nieuwe jasje = opstarten vanuit browser).

succes,

[ Voor 12% gewijzigd door canth op 15-02-2009 11:00 ]

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:27
Verwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 15:58:
[...]

Ik ben maar een 'Noobie' en heb niet heel veel kennis van hoe ik zo'n progamma in een compatibility mode zou moeten krijgen.
Ik heb geprobeerd microsoft virtual pc 2007 te installeren maar die gaf aan dat virtualPC niet compatibel was met mijn Vista(home premium, of andersom
Virtual PC 2007 SP1 zou met vista moeten werken (dat is ook het enigste wat dat SP aanbiedt als extra's)

A wise man's life is based around fuck you