Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:24
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v652/ravw/got.jpg

Is een actievolle first-person survival/horror game, die zich volledig afspeelt tijdens de oorlog van Vietnam.
En komt uit voor de Xbox 360, de PlayStation 3 en de PC.

Het verhaal:

Blood Trails is het vervolg op Shellshock Nam 67' en speelt zich wederom af in de Vietnamoorlog.
Op het hoogtepunt van de oorlog verdwijnt een vliegtuig met aan boord een uiterst geheime verzending, alleen bekend onder de naam Whiteknight.
Een speciaal team van soldaten wordt meteen de jungle in gestuurd om Whiteknight op te sporen, maar de soldaten verdwijnen één voor één zonder een spoor achter te laten.
Een maand later verschijnt opeens een van hen, volledig doorgedraaid door de dingen die hij heeft meegemaakt in de jungle.

KENMERKEN:

- Het nieuwe hoofdstuk van de sage tot stand gebracht door ShellShock: ’Nam 67
- De afschuw weerstaan / de ontzetting ondergaan! De Gameplay geeft tot in de perfectie de visuele effecten weer die veroorzaakt worden door angst, drugs en shock
veroorzaakt door de oorlog, het geweld, het gevecht. Maak kennis met de chaos, de psychologische ontzetting en de desoriëntatie als gevolg van de oorlog…zoals
nooit tevoren in een FPS.
- Overleven! Elk stukje munitie is kostbaar… Bestrijd de horror en baan een weg. Hou altijd in het achterhoofd dat achter elke hoek een dodelijke valstrik of een ondraaglijk schrikbeeld verborgen kan zitten…
- Totale beleving! U ziet alles in de eerste persoon en de info op het scherm is tot een minimum beperkt. Zo wordt de speler volledig ondergedompeld in deze afschuwelijke omgeving.
- Beestachtig! Neem het op tegen geslepen en ongrijpbare vijanden en maak handig gebruik van de omgeving en de elementen uit het decor om toe te slaan: luchtkokers,
zelfgemaakte valstrikken… Neem deel aan een wrede, gewelddadige en genadeloze oorlog!
- Realiteit! Er kan lichamelijke schade berokkend worden aan de vijand. Vijanden kunnen uit elkaar gerukt worden.
- Besmetting! Ga het gevecht aan met personages die met het ‘White Knight’-virus besmet zijn - een vijand zonder kamp…klaar om om het even wie en wanneer toe te slaan....

Movie:

http://www.youtube.com/watch?v=etoiFyApwaY

Scheenshots:

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v652/ravw/fpsubcxoty.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v652/ravw/jkrhghtefg.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v652/ravw/schellschok.jpg

Release Date: Februari 13, 2009

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
Blugh... wat is dit nou weer voor game. Alleen de omschrijving al. Ga er voor zitten en geniet eens lekker van alle gruwelijkheden die een oorlog te bieden heeft.

[ Voor 6% gewijzigd door HawVer op 13-02-2009 14:01 ]

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

HawVer schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 13:58:
Blugh... wat is dit nou weer voor game. Alleen de omschrijving al. Ga er voor zitten en geniet eens lekker van alle gruwelijkheden die een oorlog te bieden heeft.
Het heeft weinig meer met de oorlog te maken. En de game valt mij echt enorm tegen. Graphics zijn echt zwaar onder de maat, AI is bagger, enorm rechtlijnig en scripted, irritante nutteloze stukjes met dat je op W dan A dan S dan weer S dan weer A moet rammen als een soldier je vastpakt ofzo.
Nee, 10x niks dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortel1
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-06 20:08
JediUberknaft schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 15:59:
[...]

Het heeft weinig meer met de oorlog te maken. En de game valt mij echt enorm tegen. Graphics zijn echt zwaar onder de maat, AI is bagger, enorm rechtlijnig en scripted, irritante nutteloze stukjes met dat je op W dan A dan S dan weer S dan weer A moet rammen als een soldier je vastpakt ofzo.
Nee, 10x niks dit.
Zoals je terecht aangeeft dit is nu echt een 13 in het dozijn spelen.
Grafics wel aardig maar verhaal gaat nergens over heeft geen sfeer en is wel erg makkelijk.
Ik zou hier niet aan beginnen.

“I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.” ― Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Deze game viel mij behoorlijk tegen. Het lopen/rennen is een beetje 'houterig' en 'springerig' zoals in de Rainbow 6 Vegas braque ports naar de PC, en op het moment dat ik voor de derde keer WSA SDF DEA AWD in moest drukken om een mannetje van me af te slaan heb ik het spel maar weer weggeklikt :X

Het verhaal klonk leuk, maar kleine dingen kunnen de uitwerking ervan wel héél erg gemakkelijk vernaggelen. Dat bewijst zich hier maar weer...

[ Voor 19% gewijzigd door TheZeroorez op 22-02-2009 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
En op het moment dat ik voor de derde keer WSA SDF DEA AWD in moest drukken om een mannetje van me af te slaan heb ik het spel maar weer weggeklikt.
Dat was idd heel erg irritant.

Ik heb dit spel iets van 20 min gespeelt. De reden dat ik gestopt ben is om iets dat ik nog nooit bij een spel gehad heb.

Na iets van 10 min spelen begon ik ietsjes misselijk te worden, maar goed ik denk, het zal wel. Maar na nog 10 min spelen ging ik echt bijna mijn avond eten voor de 2e keer zien. Ben toen maar heel snel gestopt en heb verder ook niet meer gespeelt.

Ik heb geen idee hoe het komt, maar ik ben er toch vrij zeker van dat het aan het spel ligt. De misselijkheid ging binnen 10 min nadat ik gestopt was met spelen ook weg.

Sinds Wolfenstein 3D heb ik zo'n beetje alle goede first person shooters gespeelt, maar dit heb ik nog nooit gehad. Qua bloed en andere dingen is dit spel nou niet heftiger dan andere die ik gespeelt heb.

Volgens mij heeft het iets te maken met de engine, of gewoon de manier van bewegen. Wat precies weet ik niet, maar lekker voelde het niet.

Denk dat ik nog maar eens ga spelen om te kijken of ik het dan weer heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Het zal wel aan de 'feel' van de engine liggen. Ik heb er in Warsow last van - maar verassend genoeg niet in spellen als UT en Quake (die er toch erg op lijken soms qua graphics). Op een of andere manier kloppen de platte 3D-beelden, schaduwen, en manier van bewegen toch niet altijd. En soms gaat dat er gewoon niet bij je in 8)7

Maargoed, echt veel mis je niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Het zal wel aan de 'feel' van de engine liggen.
Dat denk ik ook ja.

Wel erg vreemd om mee te maken, maar goed ik ben dus niet de enige die het heeft. Ik heb nog even op Google gezocht maar kon niets vinden over het zelfde met dit spel.

Veel mis ik idd niet. Het deel van het spel dat ik dan gespeelt heb was nou niet bepaald goed. Ik ga wel lekker verder met FEAR2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-02-2020
Hmm ik was hier wel benieuwd naar, maar ik lees niet veel goede reacties..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Syntagma schreef op maandag 23 februari 2009 @ 22:31:
Hmm ik was hier wel benieuwd naar, maar ik lees niet veel goede reacties..
Ik zou hem links laten liggen. Er zijn gelukkig nog goede games op de markt op dit moment. Dus geniet daar maar lekker van. Deze is het spelen niet waard imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

We schoppen de draad, en met een reden...

http://www.gamingheaven.net/gamingreviews.php?reviewid=719

Conclusie:
Gameplay
35
Bad in all areas. Enough said.

Graphics
50
Lack of effort in all areas. Probably took the development team as long to make it as it took me to beat it. 5 hours.

Sound
60
Some average ambient sounds but that is about it.

Value
5
Absolutely none.

Overall
40
Let this franchise die now, please.
Voor de rekenwonders... dit werkt met een schaal van 0 tot 100. Strookt wel aardig met de common sense hier, geloof ik.
Pagina: 1