Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[vista 64 bits ultimate] Een ogenblik geduld

Pagina: 1
Acties:

• Mastodon334
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07-07-2022
Hey,

Ik was gister css aan het spelen en me pc loopt vast, ik start em opnieuw op maar ik kom op een scherm met een ogenblik geduld te staan, hier blijft ie ong. 10 minuten opstaan en dan start ie weer opnieuw op en krijg ik weer hetzelfde, veilige modus idem dito. Heb met de windows vista cd systeem herstel gedaan maar dan krijg ik hetzelfde scherm met een ogenblik geduld.

Kan iemand me hiermee helpen?

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Heeft je HDD op dat moment (veel) activiteit?

• Mastodon334
Weet niet goed hoe je dat moet checken maar ik hoor em wel ja. En et lampje op de kast blijft flikkeren.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Mastodon334 schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 13:35:
Weet niet goed hoe je dat moet checken maar ik hoor em wel ja. En et lampje op de kast blijft flikkeren.
Als het ding bezig is moet je hem laten uitratelen. Weet je zeker dat SP1 niet geïnstalleerd is, of andere veeleisende updates?

• Mastodon334
Ik laat em ook bezig zegmaar, heb em 3 uur lang laten doorgaan maar het herhaalt zich gewoon, opstarten, een ogenblik geduld, hij start zelf weer opnieuw op en dan komt dat scherm weerm en weer en weer enz.