Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Geen internet tijdens toets

Pagina: 1
Acties:
  • 283 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een website waar je een toets kan maken.

Tijdens deze toets wil ik eigenlijk dat al het andere internet verkeer niet werkt.

Dit kan niet door een Active directory worden afgeschermd in mijn geval.

Dus eigenlijk wil ik dat als een gebruiker inlogt voor toets en dan niet meer naar andere servers zoals google kan gaan om dingen op te zoeken.

Kent iemand zo'n programma of site die dat kan? of een andere manier?

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:57

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Netsupport school. Kan met één druk op de knop alle sites blokkeren, bepaalde applicaties blokkeren etc. Ook kun je selectief toelaten of blokkeren. In jouw geval zet je jouw site op de whitelist en geef je aan dat alleen goedgekeurde sites bekeken mogen worden.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 29-11 15:29
De 'website' offline beschikbaar maken ?

• CherandarGuard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-10-2024
Inderdaad, een programma als door Gizz wordt aangeraden is waarschijnlijk je makkelijkste optie.
Ik ken het overigens als NetOp School, maar op het eerste gezicht lijkt het wel zo'n beetje hetzelfde te zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door CherandarGuard op 13-02-2009 10:18 ]

• mbaltus
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 28-11 15:37
Of een Group Policy aanmaken met:
- een Proxy server naar localhost (of niet bestaand adres)
- een uitzondering voor de site waar ze wel naartoe mogen
- IE properties blokkeren

The trouble with doing something right the first time is that nobody appreciates how difficult it is

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-11 09:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

mbaltus schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 12:59:
Of een Group Policy aanmaken met:
- een Proxy server naar localhost (of niet bestaand adres)
- een uitzondering voor de site waar ze wel naartoe mogen
- IE properties blokkeren
portable firefox komt hier omheen.

Ook alle andere oplossingen op het werkstation zijn te omzeilen, je zou "iets" op de centrale proxy server moeten doen.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Er zijn inderdaad voldoende oplossingen, die je zelf ook wel had moeten kunnen vinden. Hierbij het verzoek om in het vervolg zelf even te zoeken voordat je een topic start. Lees gerust Policy: Alle regels die op het forum gelden even door voor meer tips

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.