Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Excel 2007] pakt lijn niet

Pagina: 1
Acties:

• tbenschop2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-02-2021
Ik heb een sheet die ik graag wil omkaderen met een zwarte lijn. Simpel zou je zeggen, maar hij pakt de lijn aan de linkerzijde niet.

Info:
De sheet is bladvullend (a3). Ik heb het als afdrukbereik de volledige sheet bepaald. Verder is bij de pagina instellingen de optie 'aanpassen aan 1 bij 1 pagina' geselecteerd.
De eerste kolom is B (A is verwijderd). Het gaat dus om een rand aan de linkerkant van B (verticaal).

Wat heb ik geprobeerd:
-De sheet selecteren en de optie 'buitenrand' een kader om de sheet heen proberen te maken
-Handmatig een lijntje trekken met de optie 'rand tekenen'.

Meer zou ik niet weten! Is dit een bug of doe ik iets verkeerd?

Verwijderd

als A is verwijderd dan is B A geworden :)
misschien kan je toch eens proberen A niet te verbergen of een zekere breedte te geven, of het afdrukbereik laten beginnen op kolom B.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

A is verwijderd
Huh? Als je A verwijderd, wordt B A ;) Je bedoelt dus vast dat je het hebt verborgen. Los daarvan: aan de linkerrand wordt inderdaad op het scherm geen rand getoond. Is ook vrij zinloos, je zit duidelijk al aan de rand van je scherm. Wel wordt het geprint.

Als je het over printen hebt: dat lijkt idd een bugje (of: de rand wordt rechts van A gezet). Maak A even zichtbaar, zet de rand links van B, verberg A, print.

edit:
Great minds think alike :+

[ Voor 4% gewijzigd door F_J_K op 13-02-2009 11:14 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• tbenschop2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-02-2021
BEdankt voor julli reacties.
A is niet verborgen, ik krijg hem niet terug!
Ik had het inderdaad over printen.

Inmiddels heb ik het opgelost door een kolom in te voegen (vóór B), dan een lijn te trekken, en vervolgens de net toegevoegde kolom weer te verwijderen. Beetje omslachtig, want ik heb 40 werkbladen, maar goed, ik wist geen andere oplossing.
Ik denkl dat het inderdaad om een bug ging/gaat.

Bedankt voor jullie reacties.

Topic mag dicht.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2009 16:24 ]

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Topic mag dicht.
Nietes, want dat gebeurt alleen een topic niet aan de eisen voldoet ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Reptile209
  • Laatst online: 13:35

Reptile209

- gers -

tbenschop2 schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 15:06:

A is niet verborgen, ik krijg hem niet terug!
Om kolom A te tonen selecteer je het hele werkblad door te klikken op het blokje tussen kolom B en rij 1:
Afbeeldingslocatie: http://home.kpn.nl/k.vantsant/got/excel.png
Rechtsklik dan op de regel met de kolomletters en doe Unhide. Ik gok dat je dan opeens weer een kolom A hebt. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Reptile209 op 14-02-2009 22:21 ]

Zo scherp als een voetbal!

Pagina: 1