Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Mouse acceleration probleem

Pagina: 1
Acties:

• St!nG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-11 18:20
Dit plaats ik voor een vriend :

Muis in kwestie: razer deathadder. (driver 1.09/ firmware 1.27)

Ik heb mouse acceleratie in counterstrike 1.6 in combinatie met windows vista Ultimate 64bit sp1.
Ik kan dit met geen mogelijkheid uitkrijgen.
Ik heb alles al geprobeerd waar ik aan kon denken en ik sta bijna op het punt Windows xp weer te installeren omdat ik dan geen mouse acceleratie heb.

Wat heb ik geprobeerd:
Ik heb bij de mouse instellingen "enhance mousepointer precision" uitgevinkt.
Ik heb mijn razer deathadder muis drivers geinstalleerd en daarin de acceleration uitgevinkt.
Ik heb de cpl mousefix aan mijn registry toegevoegd en dat werkt ook niet.
Ik heb ook een mouse cursor fix (in windows test mode) toegepast en dat werkt ook niet.
Ik heb bij de launch options van counterstrike, the noforce commands toegepast en dat helpt ook niet (-noforcemaccel -noforcemparms -noforcemspd)
ik heb meerdere usb porten geprobeerd.
ik heb de Dpi geprobeerd te veranderen (450,900,1800)
ik heb de Mousehertz geprobeerd te veranderen (125,500,1000)
ik heb de muis uitgeblazen
ik heb de muismat schoongemaakt
ik heb een andere muismat geprobeerd (steelseries 5l)
Ook na een format heb ik nog steeds het zelfde probleem.

Op mijn bureaublad zelf heb ik geen acceleratie en in andere spellen heb ik er ook geen last van (crysis, crysis warhead, farcry 2 en call of duty 4)
Maar zodra ik counterstrike 1.6 opstart heb, merk ik gelijk dat ik acceleratie heb.

Heeft iemand een oplossing voor het probleem, iets waar ik nog niet aan gedacht heb?

Mijn systeem specs:

nVIDIA GTX 280 Factory-OC (driver: Forceware 182.05, andere drivers geprobeerd hier ligt het niet aan)
Intel Core i7 920 OC @ 2.8 (stock cooler)
Corsair 6gb triple channel ddr3 @ 1333mhz
Western digital velociraptor 10000rpm
Samsung spinpoint f1 1TB
Gigabyte X58 ud4p

Muis: razer deathadder. (driver 1.09/ firmware 1.27)
muismat : QCK HEAVY

Windows vista Ultimate 64bit sp1.

iemand nog tips? Het liefst word er geen xp geinstalleerd ivm het minder geheugen wat windows herkent

Alvast bedankt