Myreact, profiel, gallery

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Het valt mij op dat er op dit moment 3 manieren zijn om iemand profiel te bekijken, nl:
1. het icoontje 'gallery', wat doorlinkt naar je frontpage-profiiel
2. het icoontje myreact (dit is overigens een onderdeel van het forum waarvan het doel me nooit echt duidelijk is geweest, bijv. buddies :?)
3. het linkje 'bekijk profiel' wat doorlinkt vanaf myreact naar je eigenlijke forum-profiel.

Kan dit niet eenvoudiger? Eén profiel lijkt me genoeg (ik snap wel dat na de merge dezelfde DB hierachter zit). Ik gebruik zelf altijd optie 3 om iemands profiel te bekijken op het forum (is het duidelijkst), en daar kom je pas na 2 muisklikken.

[ Voor 6% gewijzigd door Palomar op 13-02-2009 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:34

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Omdat de frontpageberichten niet hetzelfde zijn als forumberichten? Ik neem aan dat daar scheiding in wordt gemaakt en daarom nog steeds een scheiding is tussen myreact en gallery. Zeker weten doe ik het niet, maar het is wel een argument wat zou kunnen kloppen.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Maar dan kun je ook heel simpel bij het frontpage-profiel (icoontje gallery) een extra veldje met aantal forumberichten maken, dan ben je in principe al klaar en kunnen die andere 2 profielen weg.

[ Voor 5% gewijzigd door Palomar op 13-02-2009 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Laatst online: 14:30

crisp

Devver

Pixelated

De Tnet gallery en het forum 'profile' zullen op termijn worden samengevoegd; myreact blijft nuttig wanneer je specifiek op zoek bent naar iemands (of je eigen) forum activiteit.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
MyReact is inderdaad geen profiel-pagina!

Ik gebruik myReact áltijd als startpagina voor mijn GoT-bezoek. Ik zie dan op één pagina of er nieuwe posts zijn in mijn gebookmarkte topics, mijn topic-history en eventueel interessante active topics en soms zelfs een quick-reminder op Notepad.
Ik vind die pagina echt super-handig, ieder forum zou het moeten hebben!
En die buddies: ik vind het soms wel leuk om te kijken wat mijn irl-vrienden op GoT doen, en met de buddy-lijst kom je dus in één klik op hun MyReact (en dus posthistory) terecht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Myreact is ook handig om je pushmessages mee te (her)lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik zou niet zonder MyReact kunnen. Wat hierboven al gezegd is, het is m'n GoT-startpagina. Heerlijk makkelijk je eigen posts terugvinden etc, en bij twijfel een andere user inspecteren :)

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Maargoed, je kunt dat myreact ook gewoon als startpagina houden als je dat wilt, zonder dat het naast elke post als icoontje wordt getoond. Want als icoontje is het net zoiets als een profiel. En daar waren er al 3 van ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Palomar op 13-02-2009 02:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Palomar schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 02:05:
Maargoed, je kunt dat myreact ook gewoon als startpagina houden als je dat wilt, zonder dat het naast elke post als icoontje wordt getoond. Want als icoontje is het net zoiets als een profiel. En daar waren er al 3 van ;)
Ik zie niet echt in wat het probleem daarvan is? Sowieso is een linkje naar een myReact in plaats van naar een profiel voor mij als crewlid wel handig, aangezien daar onder andere ook notes voor die gebruiker op na te lezen zijn.

Ik zou er in elk geval niet vanaf willen. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martine
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Kan ik zonder een My.Tweakers.net abonnement trouwens ook een fotoalbum krijgen? Zo, ja, waar is deze te vinden?

[ Voor 4% gewijzigd door Martine op 13-02-2009 02:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Martine schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 02:12:
Kan ik zonder een My.Tweakers.net abonnement trouwens ook een fotoalbum krijgen? Zo, ja, waar is deze te vinden?
Ik heb me nooit zo bezig gehouden met abonnementen maar nee, volgens mij heb je daar een abo voor nodig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:22

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Palomar schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 02:05:
NMe schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 02:11:
[...]

Ik zie niet echt in wat het probleem daarvan is? Sowieso is een linkje naar een myReact in plaats van naar een profiel voor mij als crewlid wel handig, aangezien daar onder andere ook notes voor die gebruiker op na te lezen zijn.

Ik zou er in elk geval niet vanaf willen. :)
En daarnaast: voorkeuren. Je kunt al deze linkjes allemaal uitschakelen.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:34

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Martine schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 02:12:
Op Tweakers.net heb je geen mogelijkheid om zonder abo een fotoalbum te starten :) Dan kan je beter zoeken naar fotoalbums elders op het net :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:28
Ik begrijp die hele myreact niet. Ik krijg dan een paar topics te zien waar ik ooit in gereageerd heb. Wat moet ik daar nu mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dat is gemakkelijk om topics waarin je gereageerd hebt, bij te houden op nieuwe reacties. Ik maak veelvuldig gebruik daarvan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:28
Kun je net zo goed je post history erbij pakken (Search, Post historie) en eventueel sorteren op datum eigen reaktie. Krijg je er ook gelijk iets van 100 in beeld in plaats van maar 5.

[ Voor 22% gewijzigd door Dancing_Animal op 31-05-2009 01:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ow, wacht, je hebt het over MyReact en niet je eigen postgeschiedenis. Via de voorkeuren (http://gathering.tweakers.net/forum/preferences) kan je instellen welke (max.) 5 fora je wil volgen, waarbij je met 'Topics per favoriet forum' kan aangeven hoeveel topics van die fora je wil zien. Op deze manier kan je van een aantal fora de topics volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dancing_Animal schreef op zondag 31 mei 2009 @ 01:08:
Kun je net zo goed je post history erbij pakken (Search, Post historie) en eventueel sorteren op datum eigen reaktie. Krijg je er ook gelijk iets van 100 in beeld in plaats van maar 5.
Voor mij heeft het toegevoegde waarde omdat je op die pagina van een x aantal favoriete fora meteen de meest recente topics ziet, terwijl er op diezelfde pagina ook de meeste recente globale active topics staan en de topics uit je post history die nieuwe berichten hebben. Zo heb ik een mooi overzicht van alles waarvoor ik me sowieso interesseer (topics waar ik al in gereageerd heb), en van alles waar ik mogelijk interesse in heb (mijn favoriete fora-lijstje en de verkorte active topics). :)

Pagina: 1