Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Dag mensen,

Ik heb zelf een tijd terug de Sony Ericsson c905 aangeschaft. Nu werkt helaas het knopje Foto/Videomodus boven op het toestel naast de "Play" knop niet meer. Bij the phone house werd gezecht dat het witte rondje onder het knopje kapot was. De knop werkt dus niet meer. Ik heb helaas geen garantie op deze telefoon, omdat ik hem via marktplaats heb gekocht. (De knop werkte toen wel, telefoon was helemaal nieuw maar de knop is door eigen schuld kapot gegaan)

Nu heb ik dus het probleem dat ik niet meer kan filmen met mijn c905, omdat ik niet meer kan kiezen of ik een foto of video maak.

Weet iemand of er een andere manier in de telefoon is om in de Videomodus te komen?
Of is het mogelijk om een andere toets aan te passen en die de functie video/foto geven? (Soort aanpassing in de software misschien?)

Bedankt!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:06

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Ga eventjes bij een SonyEricsson Service Point langs.

De meeste SESP's kunnen dit probleem niet zelf voor jou oplossen, maar kunnen het toestel wel doorsturen voor jou. Aangezien het toestel nog geen 2 jaar op de markt is, zou je toestel automatisch nog in de garantie moeten vallen. Het is wel mogelijk dat het service point geld rekent voor het doorsturen, gezien je het toestel daar niet aangeschaft heb.

Bel ze even, alvorens langs te gaan.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Jeffrey88
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-11 13:35
Je kunt toch ook via je gewone menu op de foto camera komen ??
Als het goed is dan kun je via daar ook selecteren of je video of foto wilt.

Verwijderd

Topicstarter
Jeffrey88 schreef op maandag 16 februari 2009 @ 00:29:
Je kunt toch ook via je gewone menu op de foto camera komen ??
Als het goed is dan kun je via daar ook selecteren of je video of foto wilt.
Hoe dan?

je kan in het menu klikken op Cybershot en dan opent hij automatisch de Foto functie, nergens kan ik helaas de video functie vinden :( behalve het knopje..

Verwijderd

Topicstarter
Heb net met sony ericcson helpdesk gebeld, die gaf ook aan dat de enige manier om te filmen via dat knopje is.

Damn,