Macbook kopen

Pagina: 1
Acties:
  • 271 views

• sokar24
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-01-2024
Beste tweakers,

Ik heb nog nooit een mac systeem gehad, maar het lijkt me mooi om een macbook te hebben. Hierbij wil ik gelijk voor iets goeds gaan (maar wel klein en compact, om mee naar college te nemen), daarom denk ik dat de alu macbook 2.4 ghz wel een mooi instapmodel zou zijn. Wat denken jullie? Of moet ik misschien nog even wachten tot hij weer geupgrade wordt? (rumours?!)

Of misschien hebben jullie wel een beter advies. Ik zou vooral een laptop die klein is (max 13.3 inch), mooi design heeft, minstens 2gig ram, 2.4ghz is, aardige graka heeft, niet boven de 1500 euro is.

Top als jullie me met dit dilema zouden kunnen helpen ^^

groeten,
S to the akar

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-12-2025
Mmm, de MacBook en MacBook Pro worden voorlopig qua design niet geüpdatet. Meestal worden de interne specs eens in het half jaar geüpdatet en die MacBook en MacBook Pro zijn van oktober 2008. Die dunne, de MacBook Air, kwam geloof ik in januari 2008 uit en zijn laatste interne update weet ik zo gauw niet.

Wat voor studie doe je en gebruik je ernaast nog een gewone computer of ga je dat doen?

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Als je de 9600M GT niet nodig hebt zou ik lekker de 2.4 Ghz Macbook nemen, of gewoon de goedkoopste Macbook , ik denk niet dat het erg veel scheelt qua prestaties.

Of je moet dat verlichte toetsenbord erg graag willen hebben :P (ziet er wel cool uit)

Vergeet ook niet je studentenkorting/ADC discount oid, waar je dan ook recht op hebt. (tot 12% en tot 20% op Pro hardware, 10% op normale)

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Zoals altijd bij dit soort vragen: als je het nu nodig hebt, koop het dan. Heb je het niet direct nodig, wacht dan tot de eerst volgende update. Op deze manier heb je altijd de laatste hardware te pakken.

Met de eisen die je stelt komen alleen de MacBook's in aanmerking. Nu zijn die pas geleden geupdate, dus als je er nu een zou kopen zul je je er geen buil aan vallen. Voor de rest is het een kwestie van kijken: wat wil ik ermee doen, wat heb ik nodig. Lees bijvoorbeeld de reviews, bekijk benchmarks, lees de ervaringen topics hier op GoT door, ga naar een APR. Aangezien dat laatste iets is wat je prima zelf kunt doen, sluit ik dit topic.

Mocht je nog specifieke vragen hebben, dan mag je een nieuw topic openen. Vermeld dan wel duidelijk wat het probleem is, waar je zelf al naar gezocht hebt en waarom dit niet werkte.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.