bestanden delen Vista/Windows 7

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• rjvdbogert
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-02-2022
(Ben hardstikke verse Tweaker, dus hoop niet of op een verkeerd forum te zitten, of ondanks mijn search toch een oud topic te herhalen, waarvoor sorry..)

Mijn probleem is dat ik sinds ik op mijn laptop met WIndows7 aan de slag ben ik geen bestanden meer vanaf deze laptop kan benaderen vanaf mijn desktop PC (waarop Vista draait). Andersom gaat prima, vanaf de laptop worden alle gedeelde bestanden (vanaf de desktopPC) supersnel benaderd. Ook kan vanaf de laptop de aan de desktop gekoppelde printer gebruikt worden. Maar andersom gaat dus niet. de laptop laat zich in netwerk wel zien, maar verder kom ik niet? Bij het rechten toekennen aan gedeelde mappen valt ook niets zinnigs in te vullen?

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-05 18:54

CoolGamer

What is it? Dragons?

In het netwerkcentrum kan je het type netwerk kiezen en wat rechten veranderen. Misschien je daar even kijken of alles goed staat.

Je moet achter je netwerkadapter in het netwerkcentrum op Aanpassen drukken. Kies daar dan voor Particulier netwerk. Daaronder kan je even kijken bij Delen en verkennen of daar Bestanden Delen aan staat.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸