Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Bepaalde emails tegengehouden door gmail?

Pagina: 1
Acties:

• MrPepper
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-11 11:38
Beste tweakers,

Ik zit op dit moment met een erg storend probleem! Mijn gmail account kan op de een of de andere manier niet de emailtjes van een college ontvangen die dus gebruik maakt van een x@planet.nl email adres. Email kon tot twee dagen geleden wel ontvangen worden maar sindsdien werkt het dus niet meer.

Emailtjes van de desbetreffende college staan nog gewoon in de inbox (dit betreft dus oude). Op deze kan ik gewoon reageren en deze ontvangt hij dan ook. Als hij echter reageert loopt het mis, deze komen niet aan.

Opvallend is dat de mail van collega y (y@planet.nl) ook niet aankomt, zou gmail dus sinds kort planet mail blokkeren ofzo?

Ik hoop dat jullie weten waar het aan kan liggen, ik heb mijzelf nu al sufgegoogled :/

Als het gemakkelijk was had iemand anders het wel gedaan!

• BlackWhizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:31
Heeft gebruiker Y virussen op z'n pc. Dat zijn PC daardoor spam verstuurd? Heeft mn vader ook een tijdje gehad.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

BlackWhizz schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 22:05:
Heeft gebruiker Y virussen op z'n pc. Dat zijn PC daardoor spam verstuurd? Heeft mn vader ook een tijdje gehad.
Of gebruiker X natuurlijk. ;) Op zich kom je hier op maar 1 manier achter: contact opnemen met GMail.

• MrPepper
Huh? Het probleem is juist dat deze mailtjes niet aankomen op zover ik weet alleen mijn gmail account. Noch zakelijke shit, noch spam.
offtopic:
Edit:BB code even repareren, en even reageren

Maar gebruiker X&Y zitten dus op een andere computer waarvan de mail alleen niet aankomt op mijn gmail, wel gewoon naar andere mail adressen

[ Voor 42% gewijzigd door MrPepper op 12-02-2009 22:11 ]

• MrPepper
Heeft niemand anders een idee waar dit aan kan liggen?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Beste MrPepper,

zou je je topic niet binnen 24 uur na je laatste post willen kicken? Dit wordt niet gewaardeerd. Heb je al overwogen om contact op te nemen met Google hierover?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1