Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Vista]Bestand binnen reeds gemaakte .ISO-file aanpassen

Pagina: 1
Acties:

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 29-11 13:52
Ik heb hier een probleempje. Ik wilde Need For Speed: Most Wanted spelen op mijn Vista bak. Omdat deze niet wilde installeren, heb ik deze guide gevolgd om hem werkend te krijgen. Echter loop ik bij stap 4 vast. Ik kan het bestand niet opslaan. Het is namelijk gekenmerkt als "Alleen-lezen".
Dus ik bij eigenschappen dat uitgevinkt, klik op toepassen, krijg ik de foutmelding dat de toegang geweigerd is. Ik heb de ISO gemount met Daemon Tools lite. Hoe kan ik deze file alsnog aanpassen?

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 06:16
Met PowerISO. :Y

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• Krentenbol
En het werkt. Bedankt :)
Het is trouwens niet de oplossing voor mijn probleem :(

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

een ISO is een CD-image file en dus read-only.
Of je moet je ISO remasteren na het bewerken.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-11 08:50

CoolGamer

What is it? Dragons?

TKing schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 17:23:
En het werkt. Bedankt :)
Het is trouwens niet de oplossing voor mijn probleem :(
Het is toch de enigste manier. Een DVD is ROM-geheugen en dat kan je niet aanpassen. Daemon-tools laat hem het gedrag van een DVD nadoen, dus zolang die gemount is kan je dat bestand niet beschrijven.
Dus ik bij eigenschappen dat uitgevinkt, klik op toepassen, krijg ik de foutmelding dat de toegang geweigerd is.
Hier staat, ondanks dat het bericht anders impliceert, dat het gewoon onmogelijk is om dat te doen. Toegang geweigerd betekend wel vaker "kan gewoon niet".

[ Voor 93% gewijzigd door CoolGamer op 12-02-2009 23:04 ]

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

• Krentenbol
Het was dus wel de oplossing. Voortaan eerst het bestand opslaan en dán pas janken :P

Pagina: 1