• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-11 12:01

RMB

Nee, geen right mouse button!

Topicstarter
Zoals ik onlangs heb gemeld in het strategy topic speel ik regelmatig Generals in LAN tegen een paar vrienden.

Ik heb ook geprobeerd tegen mijn vader te spelen maar het werkt niet optimaal op zijn pc.
Héél soms gaat het LAN potje gewoon goed, maar meestal hangt Generals vast op zijn pc na een onbepaalde tijd. Ik heb al van alles met firewalls geprobeerd etc. maar het blijft vastlopen.

In een offline potje gebeurt dit (geloof ik, even voor de zekerheid proberen nu) niet.

Dank jullie wel!!

• Bitage
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16:04
Wat zijn de specs van beide PC's? En hoe loopt het vast, Windows crash of gewoon hetzelfde beeld en stotterend geluid dat met taskmananger weer op te lossen is? Iets meer info graag :)

Heb je verder al geprobeerd de firewall uit te gooien en eventueel virusscanners ook uit te zetten? Is het spul voorzien van de laatste drivers?

• RMB

RMB

Topicstarter
Het beeld hangt vast, de muziek gaat gewoon door, de muist kan nog bewegen, verder niets. Het werkt ook niet tegen andere PC's (geprobeerd in LAN met 4 verschillende pc's afzonderlijk dus het MOET aan deze van me vader liggen)

Ik heb het geprobeerd, in de SP hangt hij niet vast.

Specs van deze pc: HP pavilion dv7, 4GB intern, intel centrino 2, windows vista en een Nvidia purevideoHD kaart (weet niet precies welke)

• RMB

RMB

Topicstarter
EDIT!

Hij hangt wèl vast in de singleplayer, het beeld hangt vast, muziek stopt maar achtergrondmuziek gaat door. hij reageert echt PRECIES hetzelfde als in de MP dus daar ligt het niet aan. Het enige dat helpt is taakbeheer en dan sluiten :( .

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:52
update al je driver eens voornamelijk:

- GFX
- Chipset

Controleer je temps?

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile