J3roen schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 21:56:
Goed punt van de teennagellak inderdaad. Nu ik verder kijk, bij foto 3 is de onderkant van haar voet niet echt charmant. Onderkant voet is not done; ik ken geen enkele mooie foto waarbij een voet zo geposeerd wordt.
Niet dat ik er zelf echt bij stilsta, maar het valt me nu echt op en zal ik het voor mezelf ook meenemen.
Ik kan er niks aan doen, maar ik ben sowieso een voetenman, (lees: niet fetisjist, dat is iemand die een obsessieve sexuele voorkeur heeft voor voeten) en ik vind het belangrijk dat ook juist die delen van het lichaam ook in het oog springen. Verzorgde handen en voeten zijn erg belangrijk ook tijdens een photoshoot.
Ik heb wel eens van die modelfoto's gezien waarbij ze echt heel weinig aandacht hadden besteed aan de voeten. Ja sorry, voor mij is dat een doorn in oog. Of van die afgekloven vingers, JUK! Nou heb ik het alleen over het aandacht eraan besteden, maar velen hebben ook eksterogen, of van die lange teennagels of kromme tenen ofzo. Kunnen ze niks aan doen misschien, maar zorg dan dat het niet op een foto staat. Overigens, de perfecte voeten ben ik nog niet tegengekomen
[
Voor 12% gewijzigd door
Deathchant op 13-02-2009 09:26
]